וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טוויטר קרובה לגיוס 100 מיליון דולר"

סוכנויות הידיעות

25.9.2009 / 9:20

"וול סטריט ג'ורנל": אתר המיקרו-בלוגינג קרוב לעסקה במסגרתה יגייס עד 100 מיליון דולר מעד שבעה משקיעים שונים. עד כה הוערך כי סבב הגיוס הבא יהיה בהיקף של 50 מיליון דולר בלבד

אתר המיקרו-בלוגינג טוויטר קרוב לעסקה במסגרתה יגייס עד 100 מיליון דולר מעד שבעה משקיעים שונים, כך דיווח היום אתר האינטרנט של העיתון "וול סטריט ג'ורנל". עד כה, רווחו הערכות כי סבב הגיוס הבא של טוויטר יהיה בהיקף של 50 מיליון דולר לכל היותר.

אנשים המקורבים לעסקה מסרו כי קבוצת המשקיעים כוללת את ענקית קרנות הנאמנות t. rowe price וחברת ההשקעה הפרטית אינסייט ונצ'ר פרטנרס, שזו תהיה להן ההשקעה הראשונה בטוויטר. משקיעים נוספים בסבב יהיו חברות ההון סיכון ספארק קפיטל ו-אינסטיטושונל ונצ'ר פרטנרס, אשר כבר השקיעו בטוויטר.

סבב הגיוס הקרוב צפוי לשקף לטוויטר שווי של כמיליארד דולר, לעומת שווי של כ-255 מיליון דולר בסבב הגיוס הקודם מוקדם יותר השנה, אמר המקורות לג'ורנל. סגירת סבב הגיוס צפויה היום, והוא סבב הגיוס השלישי של טוויטר, והגדול ביותר עד כה.

אתר טוויטר, אשר נוסד לפני כשנתיים, מאפשר לגולשים לכתוב ולפרסם מסרים בני 140 תווים לכל היותר, בדומה לשורת הסטטוס המוכרת מפייסבוק שנולדה בעקבותיו או הודעת טקסט בטלפון הסלולרי. כך יצר טוויטר קטגוריה אינטרנטית חדשה, הנקראת מיקרו-בלוגינג.

המיני-עדכונים הללו יכולים להיות דיווחים יבשים על מה שעושים הגולשים באותו רגע, הגיגים, קישורים לכתבות חיצוניות וכל מה שעולה על הדעת ונכנס ב-140 תווים. הגולשים מגיבים זה על עדכוניו של זה ללא הפסקה, ויוצרים שיחה הגלויה לעיני כל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully