וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בנו של רה"מ מאובטח וילדינו נרצחים"

עומר רבין

24.9.2009 / 17:20

על רקע הרצח של הנערה לאה דרנקין, יוצא אביה של הילדה תאיר ראדה, שנרצחה לפני כשלוש שנים, בקריאה להחמיר את הענישה לרוצחים: "משפחות מתפרקות וילדים נעטפים בניילון"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: לירז ליבנה)

"אם מחר הבן של ראש הממשלה חלילה יירצח - אז יעשו רעש ומהומת עולם, אבל בזמן שלכל חברי הכנסת וגם לבנו של ראש הממשלה יש מאבטחים ומצלמות שמגינות עליהם - הילדים שלנו נרצחים", במילים קשות אלה הגיב היום (חמישי) שמואל ראדה, אביה של הילדה תאיר ראדה שנרצחה בשנת 2006 ברמת הגולן, בראיון לוואלה! חדשות על רקע הרצח המזעזע של הנערה לאה דרנקין וגל האלימות הקשה ברחבי הארץ.

"כל פעם שקורה אירוע כזה אנחנו חווים את הכאב מחדש. החיים שלנו הם לא חיים וכל פעם שקורה משהו זה מתעורר מחדש", אמר ראדה בדמעות כשהוא קורא להחמיר את הענישה על עבירות רצח בישראל: "הדבר היחיד שצריך לעשות במדינה הזו כדי לעצור את הנגע הממאיר הזה הוא פשוט לחוקק חוק של עונש מוות. זה אפשרי ואין שום סיבה לא לעשות את זה. מדינות גדולות מאיתנו נוקטות בקו הזה והגיע הזמן שנבין שיש כאן בעיה ונעשה זאת גם אנחנו: אם הוכח שמישהו רצח - צריך להשיב לו באותה הדרך כדי שאנשים יראו וייראו וכך הנגע יעצר. גם אם לא לגמרי, אז לפחות ב-99%".

"ילדים נרצחים פה באכזריות שלא תתואר. מילדים בני 3 עד ילדות בנו 15 - מושלכים לפחים ולנחלים, עטופים בשקיות ניילון. זה הורס משפחות וחיים של אנשים ואף אחד שלא עבר את זה לא יבין זאת. למה בשם זה שאנחנו מדינה מתוקנת אנחנו צריכים לעבור חוויות כאלה? אם אותם אנשים נתעבים ידעו שאם הם ירימו יד על ילדה או על ילד - אז יעשו להם את אותו הדבר, אני מבטיח לך שגם הרוצח הכי מתועב שיכול להיות יחשוב פעמיים או שלוש".

ביתו של שמואל, תאיר, נרצחה לפני כשלוש שנים בחודש דצמבר 2006 בבית ספרה בקצרין עוד בטרם מלאו לה 14 שנים. גופתה נמצאה באחד מתאי השירותים של בית הספר התיכון בעיר כשעליה סימני אלימות קשים. המשטרה עצרה בחשד לרצח את רומן זדורוב, פועל בניין בן 29, שביצע עבודות בנייה בבית הספר. זדורוב הודה במעשה ואף שיחזר אותו בפני החוקרים, אך מאוחר יותר חזר בו מהודאתו. בימים אלה מוסיף להתנהל משפטו של זדורוב בבית המשפט המחוזי בנצרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully