וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: "האם המרעיבה" לא תופרד מילדיה

גלעד גרוסמן

24.9.2009 / 16:31

שופט ביהמ"ש המחוזי בירושלים נוטה שלא להפריד את האם החשודה בהרעבת בנה מילדיה, כך עלה בדיון נוסף שהתקיים היום בעניינה. ייתכן כי תוצא משכונת מאה שערים

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר)

בדיון שנערך היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בירושלים בפרשת "האם המרעיבה", מסתמן מדברי השופט משה רביד, כי הוא נוטה שלא להפרידה מארבעת ילדיה האחרים. עם זאת, הוא שוקל כן להוציאה משכונת מאה שערים. היום התקיים דיון נוסף בבית המשפט המחוזי בירושלים לגבי תנאי מעצרה של האם הנאשמת בהתעללות בבנה בן השלוש וחצי.

במהלך הדיון אמרה התובעת, עו"ד טל ויסמן, שהיא מבקשת מבית המשפט לכבד את התסקיר שנערך בעניינה של האם ולהפרידה מילדיה. היא הוסיפה שכרגע אין שום פיקוח על האם ובפרקליטות לא יודעים מה מתחולל בביתה. עוד אמרה ויסמן שהחוקרת שחקרה את הילדים התרשמה שאחת מילדותיה של האם נמצאת במצב נפשי קשה ויש לערב בעניין את שירותי הרווחה באופן מיידי.

עוד עלה בדיון כי שירות המבחן הציע שהילדים יישארו בביתם ואילו האם תופרד מהם ותהיה תחת פיקוח. מנגד, פרקליטיה של האם, עורכי הדין ראובן בר חיים ודוד הלוי, אמרו שהאם לא מסוכנת ויש לבטל את מעצר הבית בו היא נתונה והוסיפו שלהפרידה מילדיה עלול לפגוע בהם.

בהתייחס לאפשרות שבביתם תשהה אחות מוסמכת שתשגיח על הילדים, השיבו עורכי הדין שאין למשפחה אפשרות כספית לעמוד בזה. השופט אמר כי ישנן ראיות שהאם מסוכנת לילדים אולם הוסיף כי הוא מאד מודאג לגביהם ולא מעוניין שיגרם להם נזק נוסף מכל הפרשה. עדין לא התקבלה החלטה סופית בנושא.

לפני שלושה שבועות אמרה האם כי "הדבר החשוב ביותר לי בחיים הוא לא עבודה, לא כסף ולא בית גדול. הדבר החשוב לי ביותר זה הילדים. הם עברו טראומה וראו את אמא שלהם יושבת בבית הסוהר. הילדים שלי חוזרים מבית הספר ורוצים אמא פרטית". משפטה צפוי להיפתח ב-30 בספטמבר בבית המשפט המחוזי בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully