וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם סולן האימהות והאבות שכב עם בתו?

אביגיל איזנבך

24.9.2009 / 16:11

בתו של הזמר ג'ון פיליפס המנוח, מקים להקת "האימהות והאבות" משנות ה-60, טוענת כי במשך עשור קיימה יחסי מין עם אביה. טענה זו נשללת על ידי אשתו דאז של ג'ון פיליפס

בתו של הזמר המנוח ג'ון פיליפס, מלהקת "האימהות והאבות", טוענת כי במשך 10 שנים קיימה יחסי מין עם אביה. מקנזי פיליפס אומרת כי יחסי המין היו בהסכמה וכי החלו בשנת 1979 כאשר הייתה בת 19. הדברים פורסמו לראשונה בביוגרפיה אודותיה.

בראיון לתוכנית הטלוויזיה של אופרה ווינפרי, הגדירה מקנזי פיליפס את מערכת היחסים בינה לבין אביה כ"בגידה".

ג'נביב וואייט, אשתו של ג'ון פיליפס בתקופה בה נטען כי שכב עם בתו, שוללת את טענותיה של מקנזי פיליפס. בהודעה, שהקריאה אופרה ווינפרי בתוכניתה, היא אמר כי ג'ון "לא היה מסוגל, לא משנה כמה שיכור או מסומם היה, לקיים מערכת יחסים כזו עם ילדו שלו".

מקנזי פיליפס, בת ה-49, הופיעה בסרט "אמריקן גרפיטי" משנת 1973. יש לה היסטוריה ארוכה של שימוש בסמים ובשנה שעברה נעצרה בחשד לאחזקת קוקאין והרואין.

באוטוביוגרפיה שלה, היא טוענת כי קיימה יחסי מין עם אביה לראשונה בלילה בו עמדה להתחתן עם חבר בפמלייתה של להקת ה"אבנים המתגלגלות". היא טוענת כי קיימו יחסי מין במשך עשור וכי המנהג הפסיק כשנכנסה להריון. היא לא הייתה בטוחה לגבי זהות האב וטוענת כי עברה הפלה עליה שילם אביה. "לעולם לא נתתי לו לגעת בי לאחר מכן", היא אמרה לווינפרי. עוד קראה למעשים ניצול הכוח של אביה עליה. לדבריה, היא סלחה לו כשהייה על ערש דווי ב-2001.

ג'ון פיליפס, התחתן ארבע פעמים. מקנזי היא בתו הבכורה מאשתו הראשונה, סוזן אדמס. הוא הקים את להקת ה"אימהות והאבות" יחד עם אשתו השנייה, מישל, ממנה התגרש ב-1970. להקת ה"אימהות והאבות" הייתה אחת הלהקות המפורסמות ביותר בשנות ה-60 של המאה שעברה. הלהקה ידועה במיוחד בשירם "חלומות קליפורניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully