וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירה למוות בתושב הצפון ונידון למאסר עולם

קובי מנדל

24.9.2009 / 11:10

עומר עפיף מדיר אל אסד ירצה מאסר עולם ועוד שנתיים לאחר שהורשע ברצח באסם בכרי מהכפר בענה בצפון. בגזר הדין ציינו השופטים כי הרצח תוכנן בדם קר ובוצע ללא התגרות

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר הבוקר (חמישי) מאסר עולם על עומר עפיף, בן 28 תושב דיר אל אסד, לאחר שהוא הורשע בעבירות רצח בכוונה תחילה של באסם בכרי מהכפר בענה. על עפיף נגזרו גם 16 חודשי מאסר בפועל והופעל נגדו עונש מאסר על תנאי, בן 8 חודשים, בתיק אחר. כך שבסיכומו של דבר, ירצה הנאשם עונש של מאסר עולם וכן, במצטבר לעונש זה, עונש מאסר בפועל של שנתיים.

הרצח אירע ב-13 באפריל השנה, לאחר שהצטייד בשני אקדחים, הגיע עפיף לביתו של באסם בכרי ופגע בו בארבעה כדורים לאחר שגמלה בליבו ההחלטה להמיתו. לפני שמת, הצליח בכרי לומר לסובבים אותו מי ירה בו.

אב בית הדין יוסף אלרון והשופטים ריבי למלשטריך ומשה גלעד ציינו בגזר הדין כי הרצח תוכנן בדם קר ובוצע ללא התגרות, כאשר הנאשם הגיע לבית המנוח ויורה בו עד לסיום התחמושת (או מעצור בנשק). ההצטיידות בנשק מבעוד מועד ואף באקדח "רזרבי", והסתרתו מן המשטרה עד עצם היום הזה נתפס בחומרה, מעבר לחומרה הרבה הטמונה בכל מקרה של החזקת נשק שלא כדין.

בשולי גזר דין ציינו השופטים כי למרבה הצער, לאחרונה אנו עדים למעשי אלימות קשה במהלכה נעשה שימוש בנשק חם המוחזק על ידי גורמים עבריינים בלא היתר ומשמש אותם במסגרת חיסול חשבונות בין עבריינים, הגובה לא אחת חיי חפים מפשע.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully