וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: מחנך ביצע מעשי סדום בתלמידו הקטין

גלעד גרוסמן

24.9.2009 / 11:00

על פי כתב האישום, המחנך אפרים יוגדיוף ביצע שורה של מעשים מגונים ומעשי סדום בקטין בבית הספר בו עבד, לפני למעלה מעשר שנים. "הנאשם נישק את המתלונן על פיו"

כתב אישום בגין ביצוע מעשים מגונים ומעשי סדום בקטין הוגש היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד אפרים יוגדיוף, 43, מחנך בבית הספר "תלמוד תורה לב חיים" בבני ברק. יוגדיוף מואשם כי בשנת 1996 נהג להטריד את תלמידו הקטין, שהיה אז בן 10 בתחומי בית הספר.

מכתב האישום עולה כי יוגדיוף נהג לקרוא לקטין לכיתה, שם נהג לקיים איתו שיחות כשדלת הכיתה סגורה. "במהלך תקופה של כחודש וחצי לערך, בתדירות כמעט יום יומית, בכיתה, נהג הנאשם לחבק את המתלונן, ולעשות בו מעשים מגונים, בכך שנתן לו נשיקות, בין היתר, על פיו וכן נגע באבר מינו מעל הבגדים. תוך כדי עשיית המעשים המגונים אמר הנאשם למתלונן-אני אוהב אותך הרבה", נכתב.

באחד הימים באותה התקופה, מואשם יוגדיוף כי לאחר שננעל יחד עם הקטין בכיתה, נתן לו לטעום יין, השכיב אותו על אחד השולחנות וביצע בו מעשה סדום.

ביום שלישי השבוע, נגזרו 18 וחצי שנות מאסר על גבר שהורשע באונס, מעשה סדום וביצוע מעשים מגונים בנכדתה של אשתו. בעת ביצוע המעשים שיוחסו לנאשם, הייתה הילדה בת 9. בנוסף לכך, הורשע הנאשם בביצוע מעשה מגונה בקרובת משפחה נוספת בת 9.

  • עוד באותו נושא:
  • מעשה סדום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully