וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יולי עופר: "זיסר חייב לי 17.5 מיליון שקלים"

מאת רז סמולסקי

24.9.2009 / 8:04

לטענת עופר, זיסר לא עמד בהתחייבויותיו לפרוע חובות לבנק שנלקחו לצורך הקמת פרויקט המרינה באשקלון בשיתוף עם קבוצת חברות שבשליטתו

חברת האחים עופר, שבשליטת יולי עופר, הגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה בסכום של 17.5 מיליון שקל נגד מוטי זיסר וקבוצת חברות בשליטתו. לטענת החברה, לצורך הקמת פרויקט המרינה באשקלון בשיתוף עם קבוצת חברות שבשליטת זיסר נלקחה הלוואה בנקאית משותפת. ואולם, בתחילת העשור הוחלט על הפסקת שיתוף הפעולה ובמסגרת הסכם הפירוד התחייבה הקבוצה של זיסר לשלם לבנק את הריבית בגין ההלוואה.

בתחילת שנות ה-90, חברת האחים עופר וקבוצת חברות בשליטת זיסר החליטו לשתף פעולה לצורך הגשת הצעה במכרז להקמת פרויקט המרינה באשקלון.לאחר הזכייה במכרז נטלו החברות הלוואה בנקאית משותפת לצורך הקמת הפרויקט כשכל אחד מהצדדים התחייב לשלם לבנק את חלקו בריבית. חברת האחים עופר טוענת בתביעה, שהגישה באמצעות עורכי הדין אלי כהן ואסף אבטובי ממשרד גורניצקי ושות', כי היא זו שחתמה על הערבויות מול הבנק ושיעבדה כנגדן נכסים.

ב-2001 הוחלט על הפסקת שיתוף הפעולה ובמסגרת הסכם הפירוד התחייבה האחים עופר לצאת מהפרויקט ולהשאיר לזיסר את הנכס, פירותיו והתחייבויותיו לבנק. בנוסף שילמה האחים עופר סכום של 1.75 מיליון דולר לזיסר.

לטענת החברה, מאז שנפרדו לא שילם זיסר את הריבית לבנק ולא עמד בהתחייבויות שלו שעה שהבנק ממשיך לשלוח דרישות לתשלום מהאחים עופר. זיסר, הובהר, המשיך לשלם את חלקו בחוב אך לא פרע גם את חלקה של שותפתו לשעבר. באין ברירה ומפני שהיא הערבה להלוואה מול הבנק, החברה המשיכה לשלם את תשלומי הריבית לבנק שהצטברו מ-2001 לסכום של כ-17.5 מיליון שקל.

מקבוצת החברות של זיסר נמסר בתגובה: "לאחר שהאחים עופר לא שילמו ונתבעו על סך מיליוני דולרים עקב מחלוקות הקשורות למרינה בהרצליה, הם מנסים את מזלם בתביעות סרק בקשר למרינה באשקלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully