וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה תכנן אורן זריף לקשור חזירים למסוק?

אייל דץ ואיילה חננאל

23.9.2009 / 19:45

זריף תכנן לטוס במסוק מעל ישראל כאשר לתחתית המסוק תלויים מרגליהם 5 חזירים, המטרה - להדביר את שפעת החזירים. תנו לחיות לחיות התערבה, והשופטת עצרה את תוכניתו

בית משפט השלום בתל אביב עצר היום (רביעי) את תוכניתו של אורן זריף "לגאול" את ישראל ממגיפת שפעת החזירים בעזרת מסוק שאליו קשורים חמישה חזירים. זריף תכנן לטוס במסוק מעל שטח מדינת ישראל כאשר לתחתית המסוק תלויים מרגליהם חמישה חזירים, וזאת על מנת "להדביר את מחלת שפעת החזירים".

כאשר נודע לעמותת "תנו לחיות לחיות" על התוכנית של זריף מיהרה העמותה להגיש באמצעות עו"ד יהושע (ג'וש) רוטברט צו מניעה. השופטת ש. גלר אהרוני קיבלה את צו המניעה ואסרה על זריף או כל גורם מטעמו לעשות שימוש בחזירים או בכל בעל חיים אחר, לצורך טיסה בשמי הארץ למטרת הדברת שפעת החזירים. כמו כן, היא אסרה על זריף ואנשיו להטיס בעלי חיים, להעבירם ממקום למקום, לקושרם לכלי טייס או להרדימם.

בנוסף, הורה בית המשפט לזריף להעביר לידי השירותים הווטרינריים של מדינת ישראל בתוך יממה כל בעל חיים המצוי בידו לצורך ביצוע הטיסה. השופטת קבעה כי ביום שלישי הבא יתקיים בבית משפט השלום בתל אביב דיון בנושא.

אתי אלטמן מתנו לחיות לחיות אמרה לוואלה! חדשות כי היא מאמינה שבית המשפט ימנע מזריף לבצע את "המעשה המטורף שהוא מתכנן". לדבריה, עמותת תמו לחיות לחיות תעשה הכול כדי למנוע ממנו את הפגיעה בבעלי החיים. "אם הוא רוצה להתפרסם זה עניין שלו, אנחנו לא מוכנים שהוא ישתמש בבעלי חיים. יש דרכים אחרות למגר מחלות, לא צריך לפגוע בבעלי חיים לשם כך"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully