וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומרני הודה בעסקת טיעון בתקיפת אבנר הררי

גלעד גרוסמן ואיילה חננאל

23.9.2009 / 15:50

במסגרת הסדר טיעון הודה שלום דומרני בגרימת חבלה חמורה ותקיפת אבנר הררי. סעיף החטיפה הושמט מכתב האישום המקורי. העונש הצפוי: כ-10 חודשי מאסר

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: ענת ברק)

שלום דומרני הודה היום (רביעי) במסגרת עסקת טיעון בעבירה של חבלה חמורה ובתקיפתו של אבנר הררי. בכתב האישום המתוקן הוסר אישום החטיפה. שני הצדדים הודיעו כי יבקשו מבית המשפט עונש של 11 חודשי מאסר בניכוי ימי המעצר עד כה. אבי חימי, פרקליטו של דומרני אמר כי "הסדר הטיעון מאזן בין האינטרסים השונים בפרשה".

דומרני הואשם במקור בניסיון לחטוף את הררי ובחבלה חמורה בנסיבות מחמירות. מכתב האישום עולה כי ב-12 בינואר הגיע דומרני מלווה במאבטחו האישי למוסך בתל אביב, שבו שהה באותה העת אבנר הררי. דומרני ניגש להררי יחד עם אנשים נוספים, נגח בחוזקה בפניו והחל להכותו במכות אגרוף תוך כדי שהוא צועק לעברו "אחד אחד אני אגיע אליכם". האחרים ניסו להכניס את הררי בכוח לעבר מכונית שעמדה בסמוך על מנת לחוטפו, אך ניסיונם כשל.

הררי הואשם במקביל כי שבוע לאחר שהותקף על ידי דומרני ואנשיו, איים כי בכוונתו לנקום בדומרני ולחסלו. מכתב האישום עלה כי הררי אמר "מי שעושה טעויות, צריך לשלם עליהן. הקם להורגך השכם להורגו. אני לא אוותר לבן אדם שפגע בי... אין מצב, אני אחכה בתוך פח זבל עם טיל לאו דרוך, אני אחכה לו עד שיבוא". הררי הורשע ונידון ל 11 חודשי מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully