וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד אלפרון מואשם שוב בסחיטה באיומים

גלעד גרוסמן

23.9.2009 / 15:07

לביהמ"ש המחוזי בת"א הוגש כתב אישום נגד שני בנים ממשפחת אלפרון. אלעד אלפרון, בנו של יעקב אלפרון, מואשם כי סחט באיומים קטינים שלוו ממנו כסף לתשלום חובות הימורים

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: ענת ברק)

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד אלעד אלפרון וקטין נוסף בן משפחתו. השניים נאשמים בסחיטה באיומים וקשירת קשר לביצוע פשע.

אלפרון מואשם כי יחד עם בן משפחה נוסף, קטין בן 17, הקים אתר הימורים ושכנע קטינים באזור השרון לבצע בו הימורים, כאשר הוא ובן משפחתו משבשים את תוצאות המשחקים. כאשר נקלעו הקטינים לחובות והפסדים, הם נשלחו ללוות כספים מאלפרון בריבית של עד 60 אחוזים.

בין היתר מואשם אלפרון, כי כאשר קטין בן 16 התקשה בהחזרת תשלום החוב שלח אליו חשוד אחר, שאיים עליו כי יפגע בו ובמשפחתו. בין הילדים שסחט אלפרון ישנו גם בן של קצין משטרה. בהארכת המעצר היום ציינו נציגי מחלק נוער חשיפה בימ"ר ת"א כי בכוונת הפרקליטות להגיש מחרתיים כתב אישום נגד אלפרון.

בחודש יולי הואשם אלפרון בסחיטה ואיומים של איש עסקים, ושוחרר למעצר בית. כתב האישום שהוגש נגד אלפרון, מאשימו, יחד עם אדם נוסף, בסחיטה באיומים של איש עסקים, בעל חברת משקאות שנקלעה לקשיים כלכליים.

מכתב האישום הזה עולה כי אלפרון ושותפו, אשר היה שותפו לעסקים של המתלונן, "קשרו ביניהם קשר לסחוט באיומים את המתלונן, תוך שימוש באמצעי איום והטלת אימה, והכל כדי להניעו להעביר לידיהם כספים, שאינם מגיעים להם על פי דין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully