וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: "פחימה רצח וביתר בדם קר"

23.9.2009 / 9:04

בביהמ"ש המחוזי בת"א הוגש כתב אישום נגד "מבתר הגופות", אלי פחימה, הנאשם ברצח בת זוגו לשעבר ביאטריס רודוב ובתה דניס. פחימה נאשם גם בשיבוש הליכי משפט, מרמה וזיוף

מערכת וואלה!

(צילום: דייב שחר, נועם כהן, איתי חסיד. עריכת וידאו: גדי וינסטוק. קריינות: אילן שניג)

כתב אישום חמור הוגש הבוקר (רביעי) בבית המשפט המחוזי נגד אלי פחימה, בגין רציחתן וביתור גופותיהן של ביאטריס רודוב ובתה דניס לפני כחודש וחצי. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד דפנה וכניש מפרקליטות מחוז תל אביב, לא ברור היכן רצח פחימה את רודוב ובתה, אך ההערכה היא כי הרצח בוצע בדירתן של השתיים. לאחר הרצח ביתר את גופותיהן, שנמצאו כרותות ראש וגפיים. גופתה המבותרת של ביאטריס נמצאה בפח אשפה ברמת גן, אותו הצית פחימה, ואילו זו של דניס בנחל אלכסנדר, יחד עם אחת מרגלי אמה. מכיוון שראשיהן של הקורבנות לא נמצאו עד היום, לא נקבעה סיבת מוות רשמית.

לטענת הפרקליטות פחימה ביצע את הרצח הכפול בכוונה תחילה לאחר שתכנן אותו בקור רוח. עוד נטען כי פחימה שיבש הליכי המשפט, וגנב וזייף צ'ק על סך של 9,800 שקל. "הנאשם השתמש בצ'ק המזויף, ביודעו שהוא מזויף, בנסיבות מחמירות", נכתב בכתב האישום. "הנסיבות המחמירות – 'הרצחת וגם ירשת'".

מכתב האישום עולה עוד כי לאחר הרצח ועד מעצרו ניסה פחימה להעלים ראיות למעשיו. פחימה ניסה לצבוע את קירות הדירה בה רצח על פי החשד את האם ובתה, כדי להקשות על מציאת כתמי דם. השוטרים ערכו לאחרונה בדיקות מקיפות בדירתן של האם ובתה ברמת גן. הם מצאו מתחת לשכבות הצבע הטרי על קירות הבית כתמי דם, המהווים ראייה מרכזית נגד פחימה.

חוקרי היאחב"ל, שהופתעו למצוא את הדירה נקיה ביום בו הגיעו לראשונה לזירת הרצח, קיבלו עדויות משכנים שטענו כי ראו את פחימה מנקה את הדירה במהלך הלילה. בבדיקות שערכו בדירה גילו כי פחימה שפך חומרי חיטוי למערכת הביוב בדירה על מנת להקשות על חוקרי היאחב"ל למצוא שרידי דם ודנ"א.

הפרקליטות ביקשה היום גם להאריך את מעצרו של פחימה עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר נכתב שפחימה שוחח עם מדובבים של המשטרה והתעניין כיצד הוא יכול להימלט מהארץ, עם אילו מדינות יש לישראל הסכם הסגרה ואף העלה את האפשרות של חציית הגבול רגלית לסוריה או ללבנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully