וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכיבת מחאה: האופנוענים יצרו עומסי תנועה

23.9.2009 / 8:40

מאות אופנוענים יצאו לרכיבה משותפת ממספר נקודות ברחבי הארץ, במחאה על הכוונה להעלות את מחירי הביטוח, וגרמו לפקקים כבדים באזור המרכז והצפון

אבי כהן

.

עומסי תנועה כבדים נרשמו הבוקר (רביעי) במספר כבישים מרכזיים ברחבי המדינה בעקבות מחאת רוכבי האופנועים, שזועמים על כוונת משרד האוצר להעלות באחד בנובמבר באופן משמעותי את תעריפי ביטוח החובה לכלי הרכב הדו גלגליים בישראל. אלפי רוכבי דו גלגלי התכנסו במספר נקודות מרכזיות וליוו בטורים ארוכים את התנועה.

כבר משעות הבוקר המוקדמות יצאו הרוכבים מאזור כביש החוף מדרום למחלף הסירה, מהירידה לנתיבי איילון צפון בראשון לציון, מעכו לכיוון חיפה ומאילת. המשטרה ליוותה את רוכבי הדו גלגלי עם כוחות רבים ונמנעה מלהפריע לרוכבים להביע את מחאתם. במקביל נשמר הסדר גם מצד הרוכבים.

הממונה על שוק ההון והביטוח במשרד האוצר, ידין ענתבי, מתכנן כאמור להעלות בעוד כחודש את מחירי הביטוח לרכבי הדו גלגלי בעשרות אחוזים. בעקבות כך החליט מטה המאבק בהעלאת מחיר ביטוח ביטוח החובה לקרוא לרוכבים למחות בכל רחבי הארץ. לטענת המטה, "אנשים מבינים שהעלאת מחירי הביטוח תנחית מכה אנושה על הענף. מטרת המחאה היא להבהיר לציבור עד כמה חשוב ענף הדו גלגלי בנושאים של עומסי תנועה, זיהום אוויר, חניה ועוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully