וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה: זוג קשישים ניסה להתאבד, הבעל מת

קובי מנדל

23.9.2009 / 8:34

כוחות ההצלה שהוזעקו לדירתם של בני הזוג בשכונת אחוזה בחיפה מצאו את הבעל ללא רוח חיים ואת אישתו בהכרה ובמצב בינוני. הרקע למעשה: מצבו הרפואי של הבעל

התאבדות ונסיון התאבדות של בני זוג בחיפה. תושב העיר בן 73 נמצא הבוקר (רביעי) ללא רוח בביתו לאחר שככל הנראה בלע כדורים ותרופות. צוות של מגן דוד שהוזעק למקום קבע את מותו. אישתו שניסתה גם היא לשים קץ לחייה ניצלה ופונתה במצב בינוני ויציב כשהיא בהכרה מלאה לבית החולים כרמל בעיר. שוטרים מתחנת חיפה נמצאים כעת בדירתם של בני הזוג בשכונת אחוזה בחיפה ובודקים את נסיבות האירוע.

לאחר הגעתם של צוותי ההצלה, סיפרה האישה כי בעלה סבל ממחלת הפרקינסון ובאחרונה אף חלה החמרה במצבו ושהוא מעד פעמיים בביתם. בני הזוג לא היו מוכנים להשלים עם האפשרות שהבעל יועבר למוסד סיעודי ולפיכך החליטו לשים קץ לחייהם יחדיו. האישה סיפרה כי היא ובעלה הותירו מכתב שבו פרטו את נסיבות מעשיהם וביקשו בו סליחה מבני המשפחה.

לפני כחודשיים שמו קץ לחייהם בני זוג מהיישוב בית ג'אן שבגליל העליון. הורי הבעל מצאו את השניים תלויים זו לצד זו. בני הזוג, בגילאי 28 ו-30 הותירו אחריהם שני ילדים בגילאים 4 ו-6.

לפני כחצי שנה נמצאו בני זוג מתל אביב ללא רוח חיים בדירתם בשדרות ח"ן בעיר. השניים, בגיל 67, מתו ככל הנראה מספר ימים לפני מציאתם ולאחר מכן התברר כי הם שמו קץ לחייהם. שוטרים שהוזעקו לדירה גילו את גופת הבעל במיטתו והאישה נמצאה ללא רוח חיים על הרצפה. השכנים הם אלו שגילו את הגופות והזעיקו את המשטרה בעקבות ריח חריף שהתפשט בימים האחרונים בבניין כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully