וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקזיט של המושבניקים מנחלים

גיא ליברמן

23.9.2009 / 7:57

המושב הדתי הסמוך לפ"ת מכר לחברת משהב 20 דונם בדרום-מזרח העיר. החברה תבנה במקום 304 דירות בחמישה מגדלי מגורים. "עוד לא החלטנו מה לעשות עם הכסף שנקבל מהעסקה"

חברי המושב הדתי נחלים הסמוך לפתח תקוה צפויים לקבל לידיהם 127.5 מיליון שקל כחלק מעסקה שעליה חתמו עם חברת הבנייה משהב - לבניית 304 דירות על 20 דונם שבבעלותם הנמצאים בתחום השיפוט של פתח תקוה.

על פי העסקה, תבנה חברת משהב 304 דירות בחמישה מגדלי מגורים בני 18 קומות כל אחד בדרום-מזרח פתח תקוה, שמיועדות לציבור הדתי-לאומי. בחברה צופים כי סך ההכנסות ממכירת דירות בפרויקט, שייקרא מגדלי הנחלים, יהיה כ-425 מיליון שקל. הקרקע נמצאת סמוך לשכונת הדר גנים בעיר ואף שהיא ממוקמת בשטח המוניציפלי של פתח תקוה, היא בבעלות מושב נחלים. לפי תוכניות הבנייה החלות עליה, ניתן לבנות בה כ-45 אלף מ"ר למגורים.

העסקה שנחתמה בין המושב המונה כ-2,000 תושבים ושייך למועצה האזורית חבל מודיעין לבין משהב היא עסקת קומבינציה, שלפיה משהב תבנה את הפרויקט, ואילו שיעור מסוים מהתמורה שתתקבל ממכירת הדירות יעבור לידי המושב. ל-TheMarker נודע כי מתווה העסקה קובע כי 30% מהתמורות ממכירת הדירות יעברו לידי המושב, כך שלפי ההערכות, חברי המושב צפויים לקבל כ-127.5 מיליון שקל מהעסקה.

הקרקע לבנייה במושב נחלים. עופר וקנין
הקרקע לבניה שנמכרה במושב נחלים/עופר וקנין

המתחם שבו תבנה משהב את פרויקט הוא חלק ממתחם שבו מתוכננות כ-1,200 דירות. במשהב, שמתמחה בבנייה לציבור הדתי, מציינים כי מחירן ההתחלתי של דירות ארבעה חדרים בשטח 120 מ"ר יהיה 1.15 מיליון שקל; מחירה ההתחלתי של דירת חמישה חדרים בגודל 145 מ"ר יהיה 1.3 מיליון שקל; ומחירי פנטהאוזים בגודל 185 מ"ר עם מרפסות בשטח 80 מ"ר יהיו 2 מיליון שקל. לדברי החברה, הלובי הראשי של כל אחד מחמשת המגדלים בפרויקט יכלול מועדון דיירים וכן חדר כושר.

יו"ר ועד מושב נחלים, זאב גולניק, אמר: "עדיין לא קבענו מה לעשות בכסף, ובכל אופן צריך לקבל על כך החלטה בצורה מסודרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully