וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל לאירופה: "החרימו דו"ח גולדסטון"

פנחס וולף

22.9.2009 / 22:54

מנכ"ל משרד החוץ נפגש עם שגרירי מדינות האיחוד האירופי בישראל ותקף בחריפות את דו"ח האו"ם. הוא קרא גם למאבק עיקש באירן ושיבח את ההקלות שהעניקה ישראל לפלסטינים

מנכ"ל משרד החוץ, יוסי גל, כינס היום (שלישי) את 26 שגרירי האיחוד האירופי בישראל למפגש תדרוך ועדכון. במפגש, שנערך במשרד החוץ בירושלים, אמר גל כי "דו"ח גולדסטון חייב להיות מקור לדאגה עבור מדינות דמוקרטיות הלוחמות בטרור".

לדבריו, הדו"ח שמבקר את פעילות ישראל במהלך מבצע "עופרת יצוקה" "מנוגד לעקרון הבסיסי של הגנה עצמית של מדינות". הוא קרא למדינות האיחוד האירופי להביע בכל דרך אפשרית הסתייגות ברורה מהדו"ח שלדבריו "איננו משפטי אלא כרזת תעמולה פוליטית חד מימדית ומוטה נגד ישראל".

בין היתר, העלה גל גם את הנושא האירני ואת נאומו הצפוי של נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד בעצרת הכללית של האו"ם בניו יורק. לדבריו, "יותר ויותר מדינות במערב מבינות שאיראן משחקת במגרש הבינלאומי כדי להרוויח זמן יקר, להערים על העולם ולהמשיך בתכנית הגרעין שלה". מנכ"ל משרד החוץ סיפר גם על ההקלות המשמעותיות שמעניקה ישראל לכלכלה הפלסטינית , אשר הובילו לזינוק בתוצר הגולמי הפלסטיני ובשיפור ברמת החיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully