וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייפמן נשלח לכלא גדעון: "חושש שלא אשרוד"

איילה חננאל

22.9.2009 / 20:32

איש העסקים, שנידון ל-45 ימי מאסר, הועבר לכלא גדעון, הנחשב לקשה יותר. עורכי דינו: "מהווה הפרה בוטה של החלטת השופט". שב"ס: "השיקול להעברה - ביטחונו האישי"

"אני חושש שלא אשרוד את הלילה", כך אמר היום (שלישי) איש העסקים אלי רייפמן לקרוביו בשיחת טלפון. עורכי דינו דורון אפיק ושלומי תורגמן טענו כי העברתו של רייפמן לרצות את מאסרו בבית הכלא גדעון מהווה הפרה בוטה של החלטת השופט מלצר שקבע כי על השב"ס לפקח ולשמור על חייו של רייפמן. לטענתם, רייפמן שוהה בתא מעצר יחד עם 16 אסירים נוספים שאינם פושעי צווארון לבן. לדברי המקורבים מדובר "בעבריינים, אנסים ורוצחים".

בניגוד לטענות עורכי הדין, מבהיר השב"ס שבית כלא גדעון אינו משמש כבר זמן רב כבית כלא פלילי אלא מכיל בעיקר אסירי משמורת – שוהים בלתי חוקיים המועמדים לגירוש מהארץ. כמו כן טוענים בשב"ס כי רייפמן שוהה בתאו עם לא יותר משני עצירים נוספים. בנוסף מדגישים בשב"ס כי שיקול ביטחונו האישי של רייפמן הוא דווקא הסיבה להעברתו לבית כלא גדעון.

מוקדם יותר היום, שלל שופט בית המשפט העליון מלצר את טענתו של רייפמן כי אין להורות על מאסרו לאור חוסר יכולתו להעביר את מניות החברה שברשותו. הוא גיבה את עמדת בית המשפט המחוזי שקבע כי אי העברת המניות נובעת מחוסר רצונו של רייפמן ולא מחוסר יכולת. "המבקש לא הצליח לשכנעני, על יסוד הנתונים, המצגים והטענות שהוצגו בפניי, כי טובים סיכוייו להביא את בית המשפט שלערעור לסטות מקביעה זו", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully