וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפלסטינים רוצים מדינה אחת בשני שלבים"

פנחס וולף

22.9.2009 / 19:53

השר בני בגין תקף את הפלסטינים בנאום שנשא בפני "פורום המועצה לשלום וביטחון". לדבריו, "הפלסטינים לא רוצים שתי מדינות. אנחנו יכולים רק להקל על האוכלוסיה האזרחית"

השר בני בגין נאם הערב (שלישי) בפני "פורום המועצה לשלום וביטחון", ואמר כי "איננו יכולים לקבל את האמירה כי ליהודים אין זכות לבנות ולהקים ישובים ביהודה ושומרון". לדבריו, "הפגישה המשולשת בניו יורק מעידה על כך שישראל לא קיבלה את התנאים המוקדמים שאבו מאזן ניסה להציב להפסקה מוחלטת של כל הבניה. אני לא מאושר ממחלוקות עם האמריקאים, אבל צריך להתבונן בקור רוח ולעמוד על שלנו".

השר בגין תקף את הפלסטינים, ואמר כי "הסיבה לסירוב אבו מאזן לקבל את הצעת אולמרט בזמנו היתה שכוונתם האמיתית של הפלסטינים אינה שתי מדינות לשני עמים, אלא מדינה אחת בשני שלבים". השר סיכם את משנתו ואמר כי "מה שצריך לעשות עכשיו זה להקל במידת האפשר על חיי היומיום של השכנים הערבים ביהודה ושומרון, והממשלה עשתה יותר מכל ממשלה אחרת בתחום הזה".

"עלינו להתחזק ולהקל על האדם התמים בשכם וברמאללה שמבקש לגדל את משפחתו", הוסיף, "הסיסמא האומרת שהיישובים בשומרון וביהודה היא מכשול לשלום היא סיסמת שווא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully