וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער: "נבנה עוד בתי ספר ביהודה ושומרון"

פנחס וולף

22.9.2009 / 16:41

שר החינוך ביקר בקרית ארבע ובחברון והבטיח למתנחלים להקים בתוך זמן קצר מוסדות חינוך חדשים. "היו על לי על זה שיחות עם נתניהו וברק וזה הובהר גם לאמריקאים"

תאגיד כאן

(הערוץ הראשון)

"אני מאמין שבתוך זמן קצר מאוד ייצאו לדרך מספר פרויקטים של בינוי כיתות גן ובתי ספר ביהודה ושומרון" – כך אמר בצהרים (שלישי) שר החינוך גדעון סער בביקור בקרית ארבע ובחברון. לדבריו, "היו לי על זה שיחות גם עם ראש הממשלה ושר הביטחון, וזה הובהר גם לאמריקאים".

במהלך הביקור העביר סער שיעור באזרחות באולפנת קרית ארבע, קיים שיחה עם מחנכים ומנהלי מוסדות חינוך, ביקר במערת המכפלה וביישוב היהודי בחברון, ואף נפגש בנושאי משרדו עם ראש המועצה מלאכי לוינגר.

בביקורו במערת המכפלה אמר סער כי, "אני שמח להיות במערת המכפלה בפרט, ובקרית ארבע וחברון בכלל. חברון היא המקום של השורשים שלנו, מקום שמדבר לכל יהודי. תמיד אמרתי ואני אומר גם היום: אל תשלו את הערבים שיהודים לא יחיו בחברון, יהודים תמיד יחיו בחברון. בכל הדורות חיו יהודים בחברון, חוץ מתקופה מסוימת אחרי טבח תרפ"ט ויהודים תמיד יחיו בחברון ובקרית ארבע".

עוד אמר השר סער: "תראו כמה יהודים מגיעים לכאן, למערת המכפלה, בסתם יום של חול, ורבים יותר בחגים. זה מעיד על הזיקה של עם ישראל למקום הזה, מה שמבטיח את הזיקה שלנו הוא ההתיישבות ומתוך הכרת הזיקה שלנו למקומות כמו מערת המכפלה".

בתוך כך, אישים רבים נוספים מדברים על הפגישה המשולשת בניו יורק. נשיא המדינה שמעון פרס אמר כי "ראש הממשלה צודק כשהציע לפתוח את המשא ומתן ללא תנאים חדשים". דובר חמאס סאמי אבו זוהרי אמר כי "הפגישה בין אבו מאזן לנתניהו מזיקה לאינטרס הפלסטיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully