וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 שנות מאסר למטפל אלטרנטיבי שאנס קטינה

רמי שני

22.9.2009 / 16:18

מטפל אלטרנטיבי, המתיימר לטפל בבעיות של מגיה, קרמה ואנרגיות שליליות הורשע באונס נערה בת 16 שהגיע אליו לצורך קבלת טיפול. הוא הבטיח "שיינקה" אותה מאנרגיות שליליות

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (שלישי) שמונה שנות מאסר על מטפל אלטרנטיבי שהורשע באונס נערה בת 16. הקורבן היא מטופלת שהגיעה אליו לצרכי טיפול לפני כשנתיים. המטפל הציג את עצמו בפניה כעוזר בבעיות קרמה, מגיה, אנרגיות שליליות ובעיות דומות. כמו כן, הבטיח לה ולאימה, שיינקה מגופה של הבת את האנרגיות השליליות.

הנערה הגיעה אליו מספר פעמים לטיפול, במהלכו החדיר המטפל את אצבעותיו למקומות מוצנעים בגופה ואמר לה שהיא עלולה לחוש כאב מסוים במהלך הטיפול. כאשר ביקשה ממנו שיפסיק, הוא סרב והמשיך במעשיו. בהמשך, ביצע בה מעשים מגונים. המעשים בוצעו בין היתר במשרדו שבחיפה. כאשר האם הזמינה אותו לחגיגת יום הולדת שערכה לו, הוא ניצל מפגש בינו לבין הבת לאחר שכל האורחים עזבו את הבית, ביצע בה מעשים מגונים ואף אנס אותה,.

לאחר שהנערה ואמה הגישו נגדו תלונה במשטרה, ניסה המטפל להשפיע על הבת באמצעות שיחות טלפון שביצע אליה מבית הכלא בו היה עצור. הוא השאיר לה הודעות קוליות ואמר כי אם יקרה לו משהו בכלא, יהיה הדבר בגללה. סנגורו של הנאשם, עו"ד תומר אורינוב מטעם הסניגוריה הציבורית טען כי מעשיו של מרשו, הנעדר עבר פלילי, לא נעשו באלימות ונמשכו תקופה קצרה בלבד.

במהלך המשפט הכחיש המטפל את המיוחס לו וטען שהוא לא ביצע את המעשים המיניים המיוחסים לו. הוא טען כי מדובר בשיטה טיפולית, במהלכה הודה כי נגע וליטף את הצעירה. "יש להוקיע מעשים כאלה", כתבו בגזר הדין הרכב של שלושה שופטים בראשות השופט וסגן נשיא בית המשפט המחוזי ברוך אזולאי, "הנאשם ניצל את תמימותה וחוסר האונים של המתלוננת ומעל באמון שניתן לו", כתבו השופטים. בנוסף למאסר נגזרו על המטפל תשלומי פיצויים לצעירה בגובה 30 אלפי שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully