וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

18.5 שנות מאסר לסב שאנס את נכדתו החורגת

גלעד גרוסמן

22.9.2009 / 12:46

גזר דין חמור הוטל על גבר שהורשע בביצוע אונס, מעשה סדום וביצוע מעשים מגונים בנכדתה של אשתו ובקרובת משפחה נוספת. השתיים היו בנות תשע בעת המקרים

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (שלישי) 18 וחצי שנות מאסר על גבר שהורשע באונס, מעשה סדום וביצוע מעשים מגונים בנכדתה של אשתו. בעת ביצוע המעשים שיוחסו לנאשם, היתה הילדה בת 9. בנוסף לכך, הורשע הנאשם בביצוע מעשה מגונה בקרובת משפחה נוספת בת 9.

בגזר הדין החמור ציינו השופטים אחיטוב, דיסקין ובן יוסף כי "מדובר במקרים קשים ביותר, בהם בשתי הזדמנויות ביצע הנאשם עבירות מין חמורות". כמו כן צוין כי "הנאשם חדל ממעשיו רק לאחר שנשמעה דפיקה בדלת הדירה ואז ניצלה הקטינה את ההזדמנות וברחה לחדר השירותים כדי להתלבש. גם שם ניצל הנאשם את שהייתו במחינת הקטינה, המשיך במעשיו הנתעבים, והורה לה שלא לספר על המעשים לאיש".

השופטים הזכירו מקרה קודם שבו נכתב כי "יש להטיל על המבצע עבירות מסוג זה עונשים כבדים, כגמול על מעשם ומתוך ביטוי לסלידתה העמוקה של החברה ממעשים אלה. עבירות מין באשה הן עבירות קשות ואשר לא רק פגיעה פיזית גלומה בהן אלא גם פגיעה נפשית ורמיסת כבודה של הקורבן כאדם. קשות שבעתיים הן עבירות מין המתבצעות בתוך משפחה ובמיוחד כאשר אדם מבצע אותן בבשר מבשרו". השופטים גם פסקו כי הנאשם ישלם לשתי המתלוננות פיצויים על סך 20 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully