וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון: "ילצין ניסה לתפוס מונית בתחתונים"

עידן דורנר

22.9.2009 / 12:09

נשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון חשף פרטים מביכים על הרגלי השתייה של הנשיא הרוסי המנוח. ההסבר שלו לרומן עם לוינסקי: "קרסתי תחת הלחץ הפוליטי"

נשיא רוסיה לשעבר, בוריס ילצין, שתה לשוכרה באחד מביקוריו הרשמיים בוושינגטון בשנת 1995, עד שנמצא עומד מחוץ לבית הלבן בתחתוניו, כשהוא מנסה לעצור מונית שתיקח אותו לאכול פיצה. סוכני השירות החשאי גילה אותו כשהוא בקושי לבוש בשדרות פנסילבניה. לתדהמת הוא אמר להם כי הוא רוצה לאכול פיצה.

בלילה שלאחר התקרית המביכה, אחד השומרים בבית הלבן סבר בטעות שילצין הוא שיכור שפלש למקום, לאחר שבקושי הצליח לעמוד על רגליו מרוב שכרות בבלייר האוס, בית ההארחה הרשמי לאורחים המבקרים בוושינגטון.

הפרטים המביכים על הרגלי השתייה של ילצין נחשפו על ידי נשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון, בשיחה שניהל עם הסופר טיילור ברנץ'. קלינטון הזמין אותו על מנת שיכתוב ספר על נשיאותו, שיתבסס על ראיונות מוקלטים עימו. קלינטון הסביר לטיילור, בין היתר, כי מעד בפרשת מוניקה לוינסקי משום ש"קרס" תחת הלחץ האישי והפוליטי שהופעל עליו.

קלינטון סיפר גם על ויכוח שהיה לו עם סגנו אל גור, לאחר שהאחרון נכשל במירוץ לנשיאות בשנת 2000. קלינטון הטיח בו שהיה יכול לנצח את הבחירות אילו נתן לו להיות יותר מעורב בקמפיין. גור השיב לו כי חשש שפרשת לוינסקי תפגע בסיכוייו לנצח. אז החלו השניים להתפרץ איש על רעהו, ובמשך שעתיים האשימו אחד את השני באחריות לכשלון המפלגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully