וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיין שוחרר לביתו: "לא רוצה לגעת באקסית"

איילה חננאל

22.9.2009 / 11:39

ביהמ"ש קבע כי השחקן אסי דיין לא מסוכן לציבור ורשאי לחזור לביתו לאחר שהיה מצוי במשך כחצי שנה במעצר בית בפונדק של כושי רמון בערבה. "אני עובד על סדרה חדשה"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: יאיר דניאלי)

בית המשפט השלום בתל אביב התיר היום (שלישי) לשחקן אסי דיין לחזור לביתו לאחר שהיה מצוי במשך כחצי שנה במעצר בית בפונדק של כושי רמון בערבה. השופט ציון קפח קיבל את עמדת פרקליטו של דיין, עו"ד איתי בן-נון מהסנגוריה הציבורית, והסיר את המגבלות להן היה כפוף דיין עד כה. בכך קיבל השופט גם את חוות הדעת של שירות המבחן אשר קבע כי הוא אינו מסוכן לציבור וניתן להסתפק במקרה זה בעונש מאסר על תנאי ואין חובה להטיל עליו עונש מאסר בפועל.

במהלך הדיון הציגה הפרקליטות את מכתבה של המתלוננת, בת זוגו לשעבר של דיין, אשר ביקשה בו מבית המשפט להעמיד לרשות הנאשם אמצעים שיאפשרו לו לקבל עזרה לבעיות הנפשיות בהן הוא מצוי - אך עם זאת חזרה על בקשתה להעניש אותו ולשלחו למאסר בגין עבירות התקיפה שיוחסו לו כנגדה ובהן הורשע לפני כשלושה חודשים.

עורך דינו של השחקן טען בדיון כי אין מדובר בעבירות אלימות וכי המתלוננת היא שניצלה את התמכרותו של דיין לריטלין ואת חוסר היציבות הנפשית שלו שנבע מהיתו נתון להשפעה מתמדת של סמים וממצבו שכבר אובחן ע"י פסיכיאטר. בן-נון טען עוד כי המתלוננת לא הניחה לדיין וניסה ליצור איתו קשר גם במהלך תקופת שהותו במעצר בית.

דיין עצמו פנה במהלך הדיון לשופט ואמר: "מזה חצי שנה שאני מנותק מהעולם, אני מבקש שיאפשרו לי לעבוד בביתה של אימי על מנת שאוכל להחזיר חלק מהחובות הכספיים אליהם נקלעתי". ביציאה מהאולם, לאחר ששוחרר אמר דיין כי בתקופה בה שהה בערבה החל לעבוד על סדרה חדשה אותה הוא מתכוון להוציא לפועל בקרוב. בהתייחסו למתלוננת הוסיף: "אין ספק שלא ארצה להניח עליה אצבע גם בדור הקרוב".

בין העבירות: תקיפה, איומים והפרת תנאי מעצר

לפני שלושה חודשים הורשע דיין בבית משפט השלום בתל אביב בתקיפה ואיומים של בת זוגו. דיין הורשע במסגרת עסקת טיעון והודה באישומים המיוחסים לו. בתום הדיון שוחחו דיין והמתלוננת. דיין התנצל בפנייה על מעשיו והשניים אף התחבקו כאות פיוס. "אני מרגיש טוב", אמר דיין לאחר מכן. "גרמתי לה עוול ואני מצטער על כך". בתום הדיון אמר אז דיין לעיתונאים: "עזבו אותי, תתעסקו בסודוקו הגדול". לדבריו, "אני קטן ליד טופז. אני לא הראשון בבידור ולא האחרון בפושעים".

על פי כתב האישום המתוקן, תקף דיין את בת זוגו בעקבות ויכוח ביניהם. הוא דחף אותה ונופף בסכין. לאחר מכן רדף אחריה ואיים לשחוט אותה. הוא היכה אותה בגופה באמצעות הסכין וגרם לה לפצע מדמם בידה הימנית. יום לפני כן, נטען בכתב האישום , תקף שוב את בת זוגו ע"י כך שריתק אותה לספה, חבט בפניה באגרוף ומשך בשערה.כתוצאה מכך נגרמה חבלה לאשה סביב עינה השמאלית.

פרשת דיין התפוצצה לפני כחצי שנה. שוטרים הוזעקו לדירה בה שהה דיין לאחר שבת זוגו התקשרה והתלוננה כי הוא מכה אותה ואף איים עלה בסכין. היא הוסיפה כי הוא נהג לתקוף אותה במספר הזדמנויות במהלך התקופה האחרונה. דיין נעצר ונלקח לחקירה בתחנת מסובים, במהלכה טען כי אינו חש בטוב ופונה לבית החולים. לאחר ששהה במעצר שוחרר דיין למעצר בית בפונדק של כושי רימון באילת. במהלך שהותו בפונדק, נעצר שוב דיין בחשד שהפר את תנאי מאסרו והתקשר לזוגתו לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully