וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני רון: "מארי היא האמא הכי טובה בעולם"

22.9.2009 / 11:25

הנאשם ברצח נכדתו רוז המשיך להעיד בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה. במהלך עדותו עלה כי רון הכה לפחות פעם אחת את אמה של רוז, מארי. פרקליטתה: "מכתיבים לה מה לעשות"

דן שצברג

(צילום: דן שצברג, עריכת וידאו: ענת ברק)

בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה, המשיך היום (שלישי) להעיד רוני רון, המואשם כי רצח יחד עם אשתו מארי פיזאם את נכדתו רוז פיזאם. לאחר שסיפר אתמול על השתלשלות האירועים שהובילו לטענתו למותה של הילדה, אמר היום הסב בעדותו כי לאחר המקרה הוא סיפר למארי שהילדה נלקחה לבית ספר צרפתי והיה צריך "לסבן" את מארי, שביקשה לדבריו לנסוע לשם ולראות את המקום. עוד התברר במהלך העדות היום כי רון הכה את מארי לפחות פעם אחת.

לאחר מכן אמר רון כי "כמה ימים לפני המעצר, סיפרתי למארי שהיתה תאונה עם רוז והיא התעלפה במטבח". רון אמר עוד כי לאחר שסיפר לבת זוגו על התאונה עם הבת, מארי הסתגרה כמה שעות באמבטיה ורצתה לנסוע לצרפת. הדברים הללו שונים מהגרסה שסיפק אתמול בעדות, ולפיהם גילה למארי על מותה של רוז רק במהלך העימות ביניהם במשטרה.

לשאלת פרקליטתה של פיזאם, עו"ד רויטל סויד, השיב רון כי מארי לא לחצה עליו ולא שידלה אותו להרוג את רוז. "היא לחצה עליי שיהיה לרוז את המקום הכי טוב, היא האמא הכי טובה בעולם, היא נלחמה עליה בשיניים, היא עשתה מלחמת עולם".

סויד אמרה לוואלה! חדשות כי "מה שעלה בחקירת רון הוא שמדובר באדם דומיננטי ושוביניסט. הוא סיפר לה שהיתה תאונה והיא לא ידעה על כך. כשנשאלה למה לא פנתה למשטרה אמרה כי גרסתה תישמע בעדותה בביהמ"ש". לדבריה, "מארי היא אישה שמכתיבים לה וקובעים עבורה. רון סיפר לה מה קרה רק אחרי מעשה ובמפגש ביניהם אמר לה להגן עליו כדי שיוכל לחמוק מעונש".

פרקליטו של רון הגן גם הוא על מארי: "לא הפתיע אותי שרון התוודה בפניה, משום שחשב שרק כך יוכל לגונן עליה. הוא חשב בטיפשותו שלא יסבך אותה. לכל אורך הדרך הוא דאג לנקות את מארי מאשמה".

עוד אמר רון בעדותו כי הוא הדריך את מארי כיצד להשיב לשאלות חוקרי המשטרה. "ברוב טפשותי, הכנסתי את מארי לעניין, אמרתי לה מה להגיד ואיך להתנהג, ביקשתי ממנה לומר דברים שיגנו עליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully