וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל: "לארגוני הפשיעה לא יהיה מנוח"

איילה חננאל

22.9.2009 / 9:53

רב ניצב דודי כהן מגיב לראשונה על העונש הקל יחסית שניתן אמש לעבריין מיכאל מור ואומר: "לעבריינים לא יהיה מנוח בכלא ומחוצה לו - יש לזכור שדלת מסתובבת, מסתובבת ל-2 הכיוונים"

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב דודי כהן, שב לאיים היום (שלישי) על משפחות הפשע בישראל על רקע הענישה הקלה, לטענת המשטרה, עליה הוחלט אמש במשפטו של העבריין מיכאל מור.

"לעבריינים מארגוני הפשיעה לא יהיה מנוח - לא בכלא ולא מחוצה לו" אמר כהן בביקור שערך ביחידה המרכזית של המשטרה במרחב הנגב. "צריך לזכור שדלת מסתובבת, מסתובבת לשני הצדדים", הוסיף.

המפכ"ל חזר על עמדתו לפיה המשך המאבק בארגוני הפשע דורש ראיה כלל מערכתית של מערכות אכיפת החוק ושימוש בכל מגוון הכלים שהחוק בישראל מאפשר. "ליחידות העוסקות במיגור הפשיעה החמורה ניתן גיבוי מלא במאבק המצדיק דבקות במשימה, אורך רוח ומשאבים".

אתמול קבע בית משפט השלום בנצרת כי העבריין מיכאל מור ישתחרר כבר בעוד חודשיים. השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ הביע "צער ואכזבה" מהחלטת בית המשפט. "אין ספק שההחלטה אינה נותנת רוח גבית למאבק בפשיעה", אמר אהרונוביץ'. "יש לזכור שמדובר במקרה חמור ביותר של אחד מראשי ארגוני הפשע שאיים על שופטים ושוטרים בישראל. גובה העונש המשאיר לריצוי חודשיים בלבד מעביר מסר קשה מאוד".

תחילה הואשם מור ב-37 אישומים של איומים, סחיטה באיומים והפרעה לשוטר במילוי תפקידו,אולם בין הצדדים התקיים תהליך גישור שנבע בין השאר מפרשת "עבריינים במדים", במטרה להעביר רגיעה בעיר נהריה ובמסגרת תהליך הגישור הוגש כתב אישום חדש שבו הודה מור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully