וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני דנקנר מונה למנכ"ל אריסון השקעות

22.9.2009 / 9:22

המינוי של יו"ר בנק הפועלים לשעבר, מגיע כחודשיים אחרי שסיים את תפקידו בבנק בעקבות מלחמה בין בעלת השליטה שרי אריסון לבין סטנלי פישר והמפקח על הבנקים רוני חזקיהו

דני דנקנר, יו"ר בנק הפועלים לשעבר, מונה למנכ"ל אריסון השקעות. המינוי מגיע כחודשיים אחרי שדנקנר סיים את תפקידו בבנק בעקבות מלחמה בין בעלת השליטה שרי אריסון לבין נגיד בנק ישראל סטנלי פישר והמפקח על הבנקים רוני חזקיהו שדרשו להדיחו.

לאורך כל העימות עם בנק ישראל אריסון גיבתה את דנקנר, אך בסיומו הוא נאלץ לסיים את תפקידו. כעת היא מינתה אותו למנכ"ל החברה שהינה בעלת השליטה בבנק. לצידו תשמש כיו"ר באריסון השקעות אפרת פלד שהינה דירקטורית בבנק הפועלים. דנקנר יהיה אחראי על הניהול השוטף, הפיתוח והשבחת עסקי אריסון השקעות. כמו כן, ג'ייסון אריסון ימונה ליו"ר קרן אריסון, הזרוע הפילנתרופית של הקבוצה.

בהודעה שפירסמה החברה, מסבירה בעלת השליטה שרי אריסון כי "הגידול בהיקף הפעילות של הקבוצה בשנים האחרונות וההתרחבות אותה אני צופה בשנים הבאות הביאו להחלטה להרחיב את הצוות הניהולי בקבוצה".

עוד אמרה אריסון כי "פלד ודנקנר הינם מנהלים בעלי יכולות עיסקיות וניהוליות גבוהות, אשר אני מאוד מעריכה. הם בעלי ניסיון רב בעבודה משותפת והם יהוו צוות מצוין לאריסון השקעות. במקביל למינויים בזרוע העיסקית ימונה ג'ייסון בני ליו"ר הזרוע הפילנתרופית של הקבוצה. אני מעריכה את הניסיון והיכולות שצבר כמנכ"ל הקרן המשפחתית על-שם תד אריסון ומאמינה שיבואו לידי ביטוי בתפקידו החדש בכל אירגוני הפילנתרופיה של הקבוצה. כמו כן, הקמתי חברה נוספת "אריסון קריאטיב", שהעסק הראשון שלה הוא הוצאת הספר "לידה – כשהרוח והחומר נפגשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully