וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב שכול לרמטכ"ל: "שליט שווה אלף מחבלים?"

יהושע בריינר

22.9.2009 / 7:00

אביו של חייל שנהרג ברצועת עזה בשנת 2003 שלח מכתב לרמטכ"ל בו הוא מבקר את הכוונה לשחרר מאות מחבלים תמורת גלעד שליט. זאת בעקבות התבטאות הרמטכ"ל אתמול בנושא.

אביו של סמ"ר אביהוא קינן, שנהרג בעת מבצע לתפיסת חמושים סמוך לנצרים בשנת 2003 שלח אמש (שני) מכתב חריף לרמטכ"ל בעקבות דבריו כי יש לשחרר מחבלים תמורת שחרורו של גלעד שליט. "האם גלעד שליט שווה אלף מחבלים, כשהבן שלי, שנהרג כדי לתפוס מחבל אחד, שווה בקושי מחבל אחד?", שואל משה קינן במכתבו. בנו של קינן נהרג במהלך מבצע לתפיסת מבוקשים במחנה אל בורייג', בניסיון להשתלט על בית במחנה בו שהה מבוקש בכיר. במכתבו תוקף קינן את הרמטכ"ל במילים קשות.

"אתה מוכן גם לשחרר עבור גלעד שליט מחבלים שבני ואחרים סיכנו את עצמם בשביל לתפוס אותם. אם כך, למה סיכנתם את בני? האם הדם של הבן שלי סמוק פחות מהדם של גלעד שליט? אתה מסייע לפתח בורסה - בורסת דמים לא נורמאלית בה החמאס חוטף חייל אחד ומקבל מאות בשבילו".

אתמול, במהלך ראיון בגלי צה"ל הודה הרמטכ"ל כי לא יהיה מנוס משחרור מחבלים תמורת שליט. "אני לא חושב שאפשר להביא את גלעד בלי לשחרר מחבלים", אמר אשכנזי, "זאת תהיה החלטה לא פשוטה ולא קלה לאף אחד. אנחנו עוצרים פלסטינים ומשחררים כל חודש. השאלה במי מדובר ובאיזה סוג של אנשים ובמה היקפם ומה הם עשו. לא נכון שנפרט את הכללים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully