וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרד כהן הופיע הלילה בברצלונה

עינב שיף

22.9.2009 / 3:58

שלושה ימים לאחר שהתמוטט במהלך הופעה, הופיע היוצר בן ה-75 במשך 3 שעות בברצלונה. מספר מצומצם של כרטיסים עוד נותר למכירה למופע בישראל

הופעתו בברצלונה של הזמר לאונרד כהן הצפוי להופיע בישראל השבוע, התקיימה הלילה (שלישי) במלואה לעיני 14,000 צופים. ההופעה, בה חגג כהן 75, הגיעה שלושה ימים אחרי שהתמוטט במהלך הופעה בעיר ולנסיה כתוצאה מקלקול קיבה. כהן הודה לקהל על האיחולים והברכות ונתן סט מלא, שאורכו הממוצע הוא כשלוש שעות. דיווחים בספרד מצביעים כי כהן נראה כשיר לחלוטין.

כמו כן, מבדיקה שנתבצעה באתר משרד הכרטיסים "לאן" מגלה כי נותר מספר מצומצם של כרטיסים אחרונים למופע, אשר יימכרו במשרדים ובאתר האינטרנט של משרד הכרטיסים.

ביום שישי האחרון התמוטט היוצר הקנדי במהלך הופעה בעיר ולנסיה והתעלף למספר שניות בעקבות קלקול קיבה שעבר. חבייאר מאס, חבר בלהקת הליווי של כהן אמר לעיתון "אל מונדו" כי הזמר סובל מקלקול קיבה וכי הוא הקיא, אך מצבו לא חמור.

כהן, התמוטט כחצי שעה לתוך ההופעה, כשעמד לקחת גיטרה. זמרי הליווי הם שמנעו ממנו ליפול, אך לאחר מכן כהן התמוטט שוב ונגרר מחוץ לבמה בכדי לקבל טיפול רפואי. מאס הוא זה שדיווח לאלפי האנשים שכהן לא ישוב למופע וכי כולו תקווה שייקבע תאריך חדש למופע, כך דיווח האל מונדו.

בתוך כך, ההכנות למופע של לאונרד כהן בישראל ב-24 בספטמבר מגיעות לשיא. מפיק המופע, גדי אורון, סיפר לוואלה! תרבות כי למעשה תהליך הכנת האצטדיון למופע החלו מוקדם מהמתוכנן ויסתיימו באופן סופי ביום רביעי הקרוב אחר הצהריים. לדבריו, הבמה בגודל 24 מטרים לאורך על 20 מטר לרוחב – כפול מגודל הבמה הרגיל בסיבוב ההופעות של כהן – מוכנה לגמרי. לאחר המופע של כהן ביום שני בברצלונה, ינחתו כלי הנגינה ולהקתו בישראל וביום רביעי עתידים כהן ומנהלו האישי, רוברט קורי, לנחות גם הם בארץ.

אורון מספר כי למרות התמוטטותו של כהן בולנסיה ביום שישי האחרון, לא נעשה כל שינוי בהכנה למופע וכי ההיערכות נמשכה כרגיל. "כל הצוות שלח מכאן מייל עם איחולי בריאות ומזל טוב לכהן", אומר אורון, "אך מסביב הכל נמשך כרגיל לקראת ההופעה". לדבריו, החל מיום שני החלו בהתקנת מערכות הסאונד והתאורה המתקדמות, שלא נעשה בהם שימוש עד כה בסיבוב ההופעות של כהן, בשל ההתאמה לגודל האצטדיון.

הליין אפ למופע צפוי להיות הליין אפ הרגיל של בסיבוב ההופעות של הזמר בו החל לפני כשנתיים. עם זאת, מחדש אורון, הכותרות המלוות את שיריו של כהן תורגמו לעברית בעזרתו של קובי מידן, שתרגם באחרונה את שיריו של כהן לעברית בספר שיצא בימים אלו לחנויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully