וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערד: הורים נעצרו בחשד להתעללות בבן שנה

רמי שני

21.9.2009 / 18:28

גננת בפעוטון, אשר זיהתה סימני אלימות על גופו של הפעוט, התקשרה לשירותי הרווחה בעיר. בחקירתו, קשר עצמו האב למעשים, אך אמר כי מדובר ב"נשיכות אהבה"

משטרת ערד עצרה היום (שני) זוג הורים בשנות ה-30 לחייהם בחשד שהתעללו בבנם הפעוט, בן שנה ושמונה חודשים. הגננת של הפעוט, אשר הגיע לפעוטון כשעל גופו שטפי דם ונשיכות, פנתה לשירותי הרווחה שעירבו את המשטרה. במהלך החקירה, קשר עצמו האב לחשדות שיוחסו לו, בטענה כי הסימנים הינם "נשיכות אהבה". ההורים יובאו מחר לדיון בהארכתם מעצרם בבית משפט השלום בבאר שבע. הפעוט, וילד נוסף של הזוג, כבן שלוש, הועברו לטיפול האגף לשירותי הרווחה בערד.

בשבוע שעבר נעצר תושב כפר יאסיף בן 40 בחשד שגרם כוויות קשות בישבנו של תינוק בן שנתיים וזאת כעונש על כך שהמשיך לעשות את צרכיו בטיטולים. החשוד מוכר למשטרה בתחום האלימות במשפחה, הן כלפי אחד מילדיו מנישואיו הקודמים והן כלפי גרושתו.

מדובר בתינוק שהוא בנה של רעייתו מנישואיה הקודמים. על פי החשד, בעלה נטל סכין, חימם אותו על מנגל והניח אותו על ישבנו של הפעוט. הדבר התגלה הודות לערנות עובדת סוציאלית בבית החולים בנהריה אשר הבחינה בסימני כוויות סימטריים על גופו.

הפעוט אושפזבמצב בינוני עד קשה בבית החולים בנהריה. אמו זומנה לחקירה ובתחילה הכחישה את שאירע. מאוחר יותר הודתה כי בעלה הוא זה שגרם לכוויות בעזרת סכין מלובנת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully