וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: כתב אישום נגד "מבתר הגופות"

איילה חננאל

21.9.2009 / 16:09

אלי פחימה, החשוד שרצח וביתר את גופותיהן של ביטאריס ודניס רודוב, יואשם ככל הנראה ביום רביעי. לטענת המשטרה, פחימה ניסה להסתיר ראיות בדירה שבה אירע הרצח

ביום רביעי הקרוב יוגש, ככל הנראה, כתב אישום נגד אלי פחימה בגין רציחתם וביתור גופותיהן של ביטאריס ודניס רודוב. מחרתיים יובא פחימה להארכת מעצרו הרביעית בבית משפט השלום ברמלה. פחימה חשוד שרצח וביתר את גופותיהן של האם ובתה, השליך חלקים מגופת האם לפח ברמת גן והצית אותו, והשליך את חלקי גופתה של הבת - יחד עם אחת מרגלי האם - אל נחל אלכסנדר.

עם זאת, זירת הרצח מוסיפה להעסיק את חוקרי המשטרה. מחקירת היאחב"ל (היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית) עד כה, עולה כי פחימה ניסה לצבוע את קירות הדירה בה רצח על פי החשד את האם ובתה, כדי להקשות על מציאת כתמי דם. השוטרים ערכו לאורך השבוע האחרון בדיקות מקיפות בדירתם של האם ובתה ברמת גן בה ע"פ החשד אירע הרצח. הם מצאו מתחת לשכבות הצבע הטרי על קירות הבית כתמי דם, המהווים ראייה מרכזית נגד פחימה.

חוקרי היאחב"ל, שהופתעו למצוא את הדירה נקייה ביום בו הגיעו לראשונה לזירת הרצח, קיבלו עדויות משכנים שטענו כי ראו אותו מנקה את הדירה במהלך הלילה. בבדיקות שערכו בדירה גילו כי פחימה שפך חומרי חיטוי למערכת הביוב בדירה על מנת להקשות על חוקרי היאחב"ל למצוא שרידי דם ודנ"א.

בשבוע שעבר פנו חוקרי היחידה לחקירות בינלאומיות של המשטרה ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה להאריך פעם נוספת את מעצרו של אלי פחימה, מאחר שטרם גיבשו נגדו הצהרת תובע. זאת, אף שפחימה היה נתון במעצר יותר מחודש ימים.

פרקליטיו, עו"ד אורן שפקמן ומנחם רובינשטיין, רואים בכך סימן לחפותו. "להערכתנו, שעון החול של המשטרה הולך ואוזל, כי היא לא הצליחה לגבש ראיות נגד פחימה", אמרו הפרקליטים. עם זאת, היועמ"ש קיבל את בקשת המשטרה, ובעקבות כך האריכה השופטת ליאורה פרנקל את מעצרו של פחימה עד למחרתיים. בהחלטתה ציינה כי, "אני סבורה כי קיים חשד שביר כי החשוד אכן קשור לחשדות המיוחסים לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully