וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של אלעד אלפרון שוב הוארך

איילה חננאל

21.9.2009 / 14:43

אלפרון חשוד כי הקים אתר הימורים ושכנע קטינים באזור השרון לבצע בו הימורים, כאשר הוא ובן משפחתו משבשים את תוצאות המשחקים. כאשר נקלעו הקטינים לחובות, איים לפגוע בהם

נעם כהן

(צילום: נעם כהן. עריכת וידאו: ענת ברק)

מעצרו של אלעד אלפרון, חייל בשירות סדיר בחיל האוויר ובנו של העבריין שחוסל, יעקב אלפרון, הוארך היום (שני) בבית משפט השלום בתל אביב בשלושה ימים. אלפרון חשוד בעבירות של סחיטה, איומים וניהול אתר הימורים. אלפרון נעצר בשל מעורבותו בפרשה לפני כשבועיים.

אלפרון חשוד כי יחד עם בן משפחה נוסף, קטין בן 17, הקים אתר הימורים ושכנע קטינים באזור השרון לבצע בו הימורים, כאשר הוא ובן משפחתו משבשים את תוצאות המשחקים. כאשר נקלעו הקטינים לחובות והפסדים, הם נשלחו ללוות כספים מאלפרון בריבית של עד 60 אחוזים.

בין היתר נחשד אלפרון, כי כאשר קטין בן 16 התקשה בהחזרת תשלום החוב שלח אליו חשוד אחר, שאיים עליו כי יפגע בו ובמשפחתו. בין הילדים שסחט אלפרון ישנו גם בן של קצין משטרה. בהארכת המעצר היום ציינו נציגי מחלק נוער חשיפה בימ"ר ת"א כי בכוונת הפרקליטות להגיש מחרתיים כתב אישום נגד אלפרון.

בחודש יולי הואשם אלפרון בסחיטה ואיומים של איש עסקים, ושוחרר למעצר בית. כתב האישום שהוגש נגד אלפרון, מאשימו, יחד עם אדם נוסף, בסחיטה באיומים של איש עסקים, בעל חברת משקאות שנקלעה לקשיים כלכליים.

מכתב האישום עולה כי אלפרון ושותפו, אשר היה שותפו לעסקים של המתלונן, "קשרו ביניהם קשר לסחוט באיומים את המתלונן, תוך שימוש באמצעי איום והטלת אימה, והכל כדי להניעו להעביר לידיהם כספים, שאינם מגיעים להם על פי דין". מכתב האישום עולה עוד, כי אלפרון דרש מן המתלונן דמי חסות בסך מיליון שקלים, וכשנענה בשלילה, הזכיר את ייחוסו המשפחתי והזהיר את המתלונן כי הוא יודע היכן הוא גר ובאיזה רכב הוא נוסע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully