וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאה מול משרד רה"מ: "אל תקפיא חיים"

לקראת ביקורו המדיני של נתניהו בניו יורק, הקימו המתנחלים מאהל מחאה מול משרד רה"מ בירושלים. דובר מועצת יש"ע: "זוהי יריית הפתיחה במאבק נגד הקפאת הבנייה"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל)

ראשי רשויות ביהודה ושומרון הקימו הבוקר (שני) מאהל מול משרד ראש הממשלה בירושלים, במחאה על הכוונה להקפיא את הבנייה בהתנחלויות. המפגינים נערכים לשהות במקום יומיים, במקביל לביקורו של ראש הממשלה נתניהו בניו יורק, שם ייפגש עם נשיא ארה"ב אובמה ויו"ר הרשות אבו מאזן.

"זוהי יריית הפתיחה של מאבק ראשי הרשויות ביהודה ושומרון, יחד עם מועצת יש"ע", אמר לוואלה! חדשות דובר מועצת יש"ע, ישי הולנדר. "זה לא מובן מאליו כי לרשויות יש בדרך כלל אג'נדה משלהן. אבל ההתנגדות להקפאת הבנייה הוא קונצנזוס, שהצליח לאחד את כל ראשי הרשויות".

"הקפאת הבנייה זה הקפאת החיים, זה פרס ל'שלום עכשיו' ולא דרך הליכוד. זה מנוגד לזכויות אדם ולא ייתכן שממשל זר יתערב בענייניה הפנימיים של מדינה דמוקרטית", אמר הולנדר. "הם רוצים להגביל את הבנייה לצורכי הריבוי הטבעי. הם יחליטו מתי נלד ילדים?"

בנוסף, פעילי תנועת "ארץ ישראל שלנו" בראשות איתמר בן גביר וברוך מרזל הגיעו הבוקר לפתח משרד ראש הממשלה ובידיהם טיטולים "מתנה לראש הממשלה בנימין נתניהו". לדבריהם, "ביבי עושה במכנסיים כל פעם שהוא נפגש עם אובמה".

היום ישהו במאהל ראשי הרשויות, כשמחר צפויים להצטרף אליהם תומכים ופעילים נוספים. בהתאם להתפתחויות המדיניות בניו יורק, ייתכן שהמפגינים יאריכו את שהותם במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully