וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל של פעילי הסביבה

21.9.2009 / 10:45

הארגון Team Earth מקווה לאגד ארגונים לשימור הסביבה בעולם, כי מתברר שעל המנהיגים אי אפשר לסמוך. בקרוב בטוויטר שלכם

פעילי הסביבה התאחדו: ארגון חדש בשם " Team Earth" צומח ברשת ומקווה לשנות את העולם בין היתר, דרך פעילות וירטואלית. הארגון אמור לכלול בתי עסק, ארגונים ללא מטרות רווח, סטודנטים, אנשי חינוך, מדענים, אנשים פרטיים וילדים ויפעל לעולם מקיים, לשמירת הסביבה והמים ולמאבק בשינויי האקלים.

המאבק הראשון של הקבוצת Team Earth, שתושק בנובמבר הקרוב, יהיה על שימור יערות הגשם. השחקן הריסון פורד, חבר במועצה הבינלאומית לשימור שכבר הצטרף לרשימת הפעילים החדשה, הדגיש את חשיבות הצטרפותם של ארגונים גדולים למאבק: "המאמצים של כל אחד מאיתנו נושאים פרי, אך ההיסטוריה מראה ששינוי אמיתי יכול לבוא רק מתנועות מאורגנות" אמר פורד, "וגם מתאגידים וממשלות שירתמו לעניין".

על מנהיגים אי אפשר לסמוך

הארגון אמור להתחיל לפעול מנובמבר, כאמור, אך מקימיו מתחילים להפיץ את השמועה כבר עכשיו, לקראת העצרת המרכזית של האו"ם שתתקיים בניו יורק, בה ישתתפו מנהיגים מרחבי העולם. "זה בדיוק הזמן להתחיל לפעול", אומר פיטר סליגמן מהמועצה הבינלאומית לשימור, "אם המנהיגים לא עושים מספיק, צריך להניע את הציבור לפעולה".

יעד מרכזי נוסף של הארגון הוא לפעול לשימור הסביבה במקביל לצמיחה כלכלית שוויונית. אחת המטרות בראש סדר העדיפויות היא יצירת מקומות עבודה שיהיו רווחיים לעובדים ולמעבידים, תוך שמירה על מודעות סוציאלית. בנוסף, על ידי שימור בשירותי רשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר, ואתר חדש שהוקם עבור פעילות הארגון וגיוס תמיכה, מקווים המקימים להעלות מודעות בתחומי התחממות גלובלית, מים ובריאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully