וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: שני בנקים נוספים קרסו

רויטרס

19.9.2009 / 9:37

הבנקים, מקנטאקי ומאינדיאנה, מצטרפים ל-92 נוספים שקרסו מתחילת השנה. התאגיד הפדרלי לביטוח פקדונות המממן את סגירות הבנקים עשוי לבקש מימון נוסף ממשרד האוצר האמריקאי

שני בנקים נסגרו בסוף השבוע בארה"ב על ידי הרשויות, ובכך עלה מניין הקריסות השנה ל-94. הבנקים הם אירווין יוניון בנק FSB מקנטאקי עם נכסים בשווי 493 מיליון דולר ופקדונות של 441 מיליון דולר ואירווין יוניון בנק אנד טראסט קו מאינדיאנה עם נכסים בשווי 2.7 מיליארד דולר ופקדונות של 2.1 מיליארד דולר.

27 הסניפים של שני הבנקים נפתחו מחדש לקהל ביום שבת לאחר שנסגרו בשישי בתור סניפים של פירסט פייננשל בנק, אשר יקבל עליו את פקדונותיהם. עלות סגירת שני הבנקים לתאגיד הפדרלי לביטוח פקדונות (FDIC) היא 859 מיליון דולר.

מאות בנקים נוספים צפויים לקרוס בשנים הקרובות תחת נטל של הלוואות גרועות לנדל"ן מסחרי. FDIC מעריך כי מספר הבנקים הבעייתיים הוא 416 לעומת הערכות ל-305 בנקים בעייתיים ברבעון הראשון.
ביום שישי אמרה יו"ר FDIC, שילה בייר, כי התאגיד עשוי לשאוב מימון מקו אשראי של משרד האוצר, לאחר שהסכום המצוי בקופתו צנח ל-0.22% מכלל הפקדונות המבוטחים, מתחת למינימום הנדרש על ידי הקונגרס, של 1.15%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully