וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות מבוקשים פלסטינים יקבלו חנינה לחג

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

18.9.2009 / 17:33

מקורות פלסטינים מספרים כי כ-30 מבוקשים יקבלו חנינה מישראל במסגרת הסדר המבוקשים לרגל עיד אל-פיטר. על פי ההסדר, הניחו המבוקשים את נשקם בתמורה לחנינה

לרגל חג עיד אל-פיטר החל בתחילת שבוע הבא החליטה ישראל להעניק חנינה לשלושים מבוקשים הפעילים בזרוע הצבאית של פתח, גדודי חללי אל-אקצא, בגדה המערבית. מקורות פלסטינים המוגדרים "מהימנים" מסרו לסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" כי שמות המבוקשים שיקבלו חנינה מישראל הועברו לפלסטינים במהלך פגישת תיאום ביטחונית ישראלית-פלסטינית-אמריקאית.

על פי המקורות, חלק מהמבוקשים יקבלו חנינה חלקית, חלק יורשו לעבוד במנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית ושני מבוקשים יקבלו חנינה מלאה. המקורות ציינו כי שלושים המבוקשים שיקבלו חנינה נמצאים בשלב זה בבית הכלא ג'ניד שבשכם. בנוסף לפעילי הזרוע הצבאית של פתח, יזכו שני פעילים בחזית העממית לקבל חנינה מישראל.

עד כה העניקה ישראל חנינה למאות מבוקשים פלסטינים בגדה המערבית, במסגרת הסדר המבוקשים שנחתם עם הרשות הפלסטינית. המבוקשים התחייבו למסור את נשקם לרשות ולשהות מספר חודשים בבתי הכלא ברשות וכמו כן התחייבו שלא לפעול נגד ישראל. בתמורה התחייבה ישראל שלא לרדוף אחרי המבוקשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully