וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהודו מופתעים: "לא מכירים התרעה ממוקדת"

18.9.2009 / 16:28

גורמים רשמיים בהודו ציינו כי למרות קשרם הטוב עם גורמי הביטחון בישראל, לא עודכנו על התרעה ממוקדת לפגיעה בישראלים. "לא שמענו על שום איום ספציפי הקשור לאזהרה האחרונה"

גורמים רשמיים בהודו אמרו היום (שישי) כי היו בקשר עם גורמי ביטחון בישראל לאחר האזהרה החמורה שפרסם אמש המטה ללוחמה בטרור ולפיה, מומלץ לישראלים להימנע מביקור בהודו. בהודעת המטה צוין כי מדובר באיום קונקרטי גבוה מאוד, המעוגן במידע מודיעיני ממוקד על כך שארגון הטרור שביצע את הפיגוע במומביי, נערך לבצע מספר פיגועים ברחבי הודו, לרבות באתרי ריכוז של תיירים ישראלים. עוד נכתב בהודעה כי ייתכן שהפיגועים יכוונו נגד בתי חב"ד.

ראש המטה ללוחמה בטרור במומביי, ק.פ. רהובאנשי, אמר כי "אנחנו נמצאים עם גורמי הביטחון בישראל בקשר באופן שגרתי, וחולקים דיווחים אודות איומים. עם זאת, לא שמענו על שום איום ספציפי הקשור לאזהרה האחרונה".

שני בכירים ביטחוניים נוספים בהודו, שלא הורשו לדבר עם כתבים, אמרו כי סוכנויות המודיעין במדינה מנהלות דיונים עם ישראל, בנוגע לאיומים האחרונים. רמת הכוננות במדינה אף הועלתה השבוע, לאחר שהמודיעין דיווח כי קבוצות חמושים מפקיסטן מנסות לגנוב את הגבול להודו דרך קשמיר.

"אנחנו מיירטים אותם בהצלחה, לפחות 60 חמושים נורו למוות על הגבול במהלך השנה האחרונה", אמר גופאל פילאי, בכיר במשרד הפנים ההודי והוסיף כי "האבטחה על תיירים גבוהה מאוד בכל מקרה, וכתוצאה מכך לא הייתה בחודשים האחרונים שום התקפה שכוונה נגדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully