וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתי חב"ד בהודו: "הטרור לא ינצח אותנו"

יוסי מדריסוביץ'

18.9.2009 / 7:02

למרות האזהרה החמורה שפרסם המטה ללוחמה בטרור, נערכים בתי חב"ד בהודו לסעודת ראש השנה בהשתתפות אלפי מטיילים ישראלים. "חלק מהמטיילים ביקשו להגביר את האבטחה"

בבתי חב"ד בהודו לא מתרגשים במיוחד מהאזהרה החמורה שפרסם אמש המטה ללוחמה בטרור ולפיה, מומלץ לישראלים להימנע מביקור בהודו. בהודעת המטה צוין כי מדובר באיום קונקרטי גבוה מאוד, המעוגן במידע מודיעיני ממוקד על כך שארגון הטרור שביצע את הפיגוע במומביי, נערך לבצע מספר פיגועים ברחבי הודו, לרבות באתרי ריכוז של תיירים ישראלים. עוד נכתב בהודעה כי ייתכן שהפיגועים יכוונו נגד בתי חב"ד.

למרות האזהרה, בבתי חב"ד בהודו שעמם שוחחנו הבוקר (שישי) נשמעו הדוברים רגועים ואף מוכנים לקראת סעודת ראש השנה. אחד מאנשי חב"ד בפושקר סיפר לוואלה! חדשות כי "אנחנו נערכים לאירוע של 300 איש. המטיילים הישראלים שנמצאים כאן לא מודאגים יותר מדי ולא שמענו שום דבר מיוחד. חלק ביקשו שתהיה אבטחה בסעודת ראש השנה ואנחנו דואגים לכך כמו שצריך. כל מי שמסתובב באזור יגיע לבית חב"ד. פתחנו את הבית רק אתמול ואנשים היו לחוצים יותר מהאפשרות שלא יהיה להם מקום לחגוג בו את ראש השנה".

הרב בצלאל קופצ'ק, הממונה על בית חב"ד בפונה, אמר כי "ברוך השם, לא ינום ולא יישן שומר ישראל. שמענו על האזהרות שיצאו מהארץ, אבל אנחנו מתמקדים בהכנות לחג. יש לנו את כל הכוחות להתמודד וברור שבראש השנה כל מי שנמצא פה ירצה לבוא אלינו. יש כוחות שרוצים לפרק את ה'ביחד' הזה, אבל הטרור לא ינצח אותנו. במשך השנים נהרגו ישראלים בהודו, אולם בבית חב"ד (במומביי. י.מ) זה קרה רק פעם אחת. אז למה שאנשים לא יגיעו לפה?"

גם במומביי שבה נהרגו לפני כעשרה חודשים שישה ישראלים בהתקפת טרור משולבת, צפויה להתקיים סעודת חג מצומצמת לכבוד ראש השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully