וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גבר בן 47 נורה למוות בבית דגן

יוסי מדריסוביץ'

18.9.2009 / 5:31

אדם המוכר למשטרה נורה מטווח קצר בבית דגן. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום קבע את מותו של האיש. המשטרה פתחה במצוד אחר מבצעי הירי

אדם המוכר למשטרה, בן 47, נורה לפנות בוקר (שישי) בבית דגן. כתוצאה מהירי נפגע האיש באורח אנוש, אך כעבור חצי שעה קבע רופא של מגן דוד אדום את מותו. מחקירה ראשונית עולה כי המתנקש ארב מתחת לבניין בו התגורר יעד החיסול, המוכר למשטרה מתחום עבירות האלימות והרכוש. שכנים המתגוררים בסמוך סיפרו לחוקרי ימ"ר מרכז כי שמעו צעקות רמות, מלוות במספר רב של יריות.

דובר מחוז המרכז במשטרה, סגן ניצב שלומי שגיא, מסר כי "בשעה 4:30 התקבל דיווח על ירי ברחוב רמב"ן בבית דגן. כוחות משטרה שהגיעו למקום הבחינו באיש שנורה וצוות מגן דוד שהוזעק למקום, קבע את מותו. חקירת האירוע הועברה לימ"ר מרכז". שני אנשים המוכרים אף הם למשטרה ושנכחו באותה עת יחד עם הגבר שנורה למוות, עוכבו לחקירה. במקביל נפתחו סריקות לאיתור החשוד בירי, אשר נמלט מהמקום.

ביום שני לפנות בוקר נרצח מוחמד עבדאללה עמשה ג'אבר, בן 67, אחיה של חברת הכנסת לשעבר מטעם מרצ חוסניה ג'בארה, בפיצוץ בביתו שבטייבה. מחקירה ראשונית של האירוע עלה כי מטען נפץ הושלך לעבר ביתו של ג'אבר, וכשהתקרב אליו, אירע פיצוץ וג'אבר נפצע אנושות. הוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם מת מפצעיו.

ביום שישי שעבר ירו אלמונים למוות בתושב לקיה, בן 19. הצעיר, באשר עליאן אלסנע, הובא למרפאה מקומית כשהוא פצוע אנוש ומחוסר הכרה ולאחר מכן פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ועד כה טרם נעצרו חשודים במעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully