וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוקדים למען כדור הארץ ובית השנטי

תום גולדהנד

18.9.2009 / 1:08

שלושה ימים של ריקודים ירוקים, עם מאות משתתפים שצפויים להגיע לפסטיבל EARTHDANCE 2009. האנרגיה לפסטיבל תופק מגן סולרי, ההכנסות יתרמו לבית השנטי

מאות אלפים צפויים להגיע בסוף השבוע שבין התאריכים 25-27 בספטמבר לרקוד על האדמה ב-360 ערים ברחבי העולם. הפסטיבל ארת'דאנס (EARTHDANCE 2009) נערך מדי שנה ברחבי העולם עם מאות אלפי משתתפים שרוקדים כקהילה גלובלית אחת. מלבד הרצון לרקוד, מה שמייחד את המשתתפים הוא שאיפה משותפת לשלום ותקווה ירוקה יותר לאנושות.

מה שהחל כחזון של איש אחד – המוזיקאי והאמן כריס דאסקר בשנת 1996, התפתח וגדל כל שנה עד שהגיע לפסטיבל ריקוד כלל עולמי למען כדור הארץ ולמעורבות חברתית גבוהה יותר. הפסטיבל עשה עלייה גם לארץ הקודש לפני כחמש שנים, והשנה הריקודים למען כדור הארץ יתקיימו בגן אהוד בתחום המועצה המקומית זכרון יעקב בהשתתפות אמנים רבים מהארץ ומהעולם. בהתאם לגישה הירוקה של הפסטיבל החשמל והאנרגיה עבורו יופקו, בין היתר, על ידי גן סולרי שמתוכנן באזור.

הגן הסולרי יורכב ממערכות אנרגיה סולרית המחוברות לרשת החשמל של הפסטיבל ויתרמו אנרגיה סולרית נקייה להנעתו של פסטיבל ארת'דאנס 2009. בנוסף יוקם מרכז מיחזור ויצירה מחומרים ממוחזרים כאשר המטרה היא למחזר כמות גדולה ככל האפשר מסך הפסולת במקום.

עושים אהבה

הפסטיבלים בעולם מקדישים חצי מהכנסותיהם למטרות הומניטאריות מקומיות הקשורות לשמירה על איכות הסביבה ופיתוח מקורות אנרגיה ברי קיימא או עזרה ופיתוח קהילות במצוקה, פעילות לרווחת ילדים ונוער בסיכון וארגונים הפועלים למען קידום השלום באזורי עימות.

בישראל החליטו מארגני הפסטיבל כי מחצית מההכנסות יועברו לפרויקט "שנטי במדבר" המוקם על ידי עמותת השנטי שבימים אלה נבנה בדרום הארץ ויאוכלס בקרוב. מטרת הפרויקט הוא מתן טיפול רב תחומי לנוער בדרום ומכל הארץ.

EARTHDANCE , 25-27.9.09, בתחום המועצה המקומית זכרון יעקב - למעלה מ-48 שעות של פסטיבל ריקודים ירוק, למען הטבע ולמען החברה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully