וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבטיח מרצדס למאהבת? שתסתפק ברנו

קובי מנדל

17.9.2009 / 13:42

למרות ההתחייבות בכתב, ביהמ"ש דחה תביעת אישה שניהלה רומן סודי עם גבר נשוי מהצפון, לחייבו לתת לה מכונית מרצדס. "מערכת יחסים בעייתית כאשר כל צד מנסה לנצל השני"

בית משפט השלום בחיפה דחה תביעת אישה שניהלה רומן סודי עם גבר נשוי מהצפון, לחייבו לתת לה מכונית מרצדס אותה הוא התחייב להעביר לידיה בכתב. השופטת קבעה כי התובעת תיאלץ להסתפק במכונית הרנו שקיבלה. כמו דחה בית המשפט את תביעת האישה לחייב אותו להעניק לה סכום של 400 אלף שקל.

מפסק הדין עולה כי בין השנים 2004-2006 ניהלו השניים מערכת יחסית אינטימית כאשר באותה עת היה הגבר נשוי לאישה אחרת. הגבר נהג להרעיף על מאהבתו מתנות רבות, חלקן יקרות ערך, ואף נתן לה מעת לעת סכומי כסף משמעותיים. למרות זאת, דרשה האישה רכב מסוג מרצדס ולטענתה הגבר התחייב בכתב כי הוא מתכוון להעניק לה רכב זה.

תחילה לא ידעה השופטת, תמר נאות פרי, כיצד "לאכול" את התיק. "אינני בטוחה שמצאתי את המילים הנכונות לתיאור הפרשה", היא כתבה בפסק הדין. "עסקינן במערכת יחסים בעייתית ביותר בין שני בוגרים, כאשר כל אחד מנסה לנצל את השני עד לגבול האפשר, תוך שכל אחד מבטיח לשני הבטחות ומפר אותן, מערכת יחסים סודית, שנגמרה בהגשת תלונות הדדיות למשטרה – ובקיצור, סיפור "פיקנטי" שאינני בטוחה שמקומו בביהמ"ש", היא כתבה.

בסופו של דבר קבעה השופטת כי למרות ההתחייבות, לא ניתן לתת את רכב המרצדס במתנה מכיוון שמדובר בהתחייבות עתידית של הנתבע לתת את הרכב, אם וכאשר הוא יועבר אליו. "דא עקא, שעד היום הוא לא עבר לידיו וכפי שהוא הסביר – הרכב גם לא יעבור לידיו" כתבה השופטת, הרכב לא יועבר לנתבעת. השופטת גם דחתה את הדרישה החלופית של התובעת לתשלום 400 אלף שקלים "במקום" המרצדס בקבלה את עמדת הנתבע לפיה הוא חזר בו מכוונתו ליתן את המתנה הכספית, ובקובעה כי הוא רשאי היה לחזור בו מכוונתו זו וכי אין מקום לתשלום הסכום.

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully