וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקף מינית את אחייניו ושוחרר למעצר בית

גלעד גרוסמן

17.9.2009 / 12:28

תושב ירושלים בן 39 הורשע בביצוע מעשים מגונים בשישה אחייניו הקטינים, בגיסתו בת ה-17 ובחבר של אחיו. למרות ההרשעה, הוא שוחרר חזרה למעצר בית

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע היום (חמישי) תושב ירושלים בן 39 בביצוע מעשים מגונים בשישה אחייניו הקטינים, בגיסתו בת ה-17 ובחבר של אחיו. למרות ההרשעה, הוא שוחרר חזרה למעצר בית.

הוא הורשע בכך שלאורך שנים נהג להתחכך בילדיהם של אחיו של אשתו כשהם לבושים ולגעת באיבר מינם. בנוסף, הוא הורשע שנישק את גיסתו בזמן שישנה. המעשים נחשפו לפני כשנתיים לאחר שאחת האמהות של הילדים שאלה אותם לגבי נטיותיו המיניות של הדוד, ואז הם סיפרו לה על מעשיו. השופטים דחו את טענתו שמדובר בעלילה שרקמה משפחתה של אשתו לשעבר וקבעו שעדויות הילדים אמינות.

במהלך המשפט היה הנאשם במעצר בית בתנאים מקלים, וקרובי משפחתם של הילדים נפגשו איתו בכמה מקרים. הפרקליטות ביקשה לשלוח אותו כעת למאסר, לאחר הרשעתו, אולם השופטים קבעו לדון בכך רק לאחר ראש השנה.

בתגובה להרשעה אמרה עו"ד טלי אייזנברג ממרכז נגה לנפגעי עבירה, בקריה האקדמית אונו, כי "המשפחה שמחה להיווכח שהאמת, שאותה ידעה זמן רב, קיבלה תוקף בהכרעת הדין וכי בית המשפט הרשיע, פה אחד, את הנאשם, בכל סעיפי האישום.
בד בבד, קשה להבין כיצד אדם שהורשע זה עתה בעבירות מין חמורות בשמונה קטינים, עדיין משוחרר למעצר בית עם הקלות, ובכך למעשה מצריך מהמשפחה והילדים להתרחק מהשכונה ולא לחגוג את ראש השנה עם בני משפחתם המורחבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully