וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על תמשיך שיווק המחלקה המוזלת גם בשנה הבאה

עומר רבין

17.9.2009 / 11:38

תציע כרטיסי טיסה ללא שירותים-נלווים לאירופה ולמזרח גם ב-2010 לאחר שמכרה מתחילת השבוע אלפי כרטיסי אל-על בייסיק. "טרם הוחלט אם להרחיב המבצע גם לניו יורק ויעדים נוספים"

שיווק המחלקה המוזלת של אל על, "אל על בייסיק", תימשך גם בשנה הבאה - כך נמסר היום מהחברה ל"וואלה! עסקים" לקראת סיום שבוע השיווק הראשון של המחלקה שיסתיים מחר בצהרים באתר האינטרנט של אל על. ביום א' האחרון חנכה אל על באופן רשמי את שיווק המחלקה במסגרתה מוצעים כרטיסי טיסה במחירים מוזלים משמעותית לטיסותיה - החל מ-299$ לטיסה הלוך ושוב לאירופה והחל מ-699$ לטיסות ביעדי המזרח.

המחלקה, שנחנכה לאחר פיילוט שביצעה אל על בטיסותיה לרומא וללונדון, הוצעה השבוע למכירה בטיסות החברה בחודשים נובמבר ודצמבר לכל יעדיה באירופה וכן למומבאי ולבנגקוק.

במסגרת מחלקת ה"בייסיק" ימוקמו רוכשי הכרטיסים בשורות האחרונות במטוס ומחיר הכרטיס יכלול את שירותי הטיסה בלבד כאשר על כל שירות נלווה ולו הקטן ביותר יהיה עליהם להוסיף ולשלם סכום כסף נוסף: המחיר כולל טיסה בבידוק אינטרנטי עם כבודת יד במשקל 8 ק"ג בלבד - בעבור שליחת מזוודה נוספת יאולצו הנוסעים להיפרד מ-20$ לכיוון בטיסה לאירופה ו-30$ בטיסה למזרח. בידוק (צ'ק אין) בעמדות אל על בנתב"ג ולא באמצעות רשת האינטרנט יחוייב ב-10$ נוספים לכל כיוון.

מקום שמור במטוס יעלה 20$ לכל קטע טיסה וכריכים לנוסעי המחלקה שאינם זכאים לקבל ארוחות במטוס יימכרו במחיר של 8$ האחד.

באל על מבקשים באמצעות המחלקה החדשה להיאבק בטיסות השכר וכן בהשפעות המצב הכלכלי שהביאו לירידה משמעותית בהיקף הטסים ופגעו בתזרים המזומנים של החברה. מרבית ההזמנות למחלקה החדשה נעשו, לדברי החברה, באמצעות רשת האינטרנט ולא דרך סוכני הנסיעות.

בחברה טענו עוד כי טרם הוחלט האם יורחב שירות הטיסות המוזלות גם ליעדים נוספים ובראשם ניו יורק ולוס אנג'לס אך גם ערים אחרות הנמנות על יעדי החברה כמו סאו פאולו שבדרום אמריקה ויוהנסבורג שבדרום אפריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully