וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התינוק שנחתך באשכיו לא יסבול בעתיד"

נעמה טלמור

17.9.2009 / 11:19

בבית החולים קפלן אומרים כי עקב הזריזות בה הובהל לטיפול, לא יסבול התינוק מבעיות תפקודיות בעתיד.שלשום אושפז התינוק במצב קשה לאחר שהמוהל חתך את שק אשכיו

מצבו של הפעוט שנפגע קשות ביום שלישי באיבר מינו בזמן ברית המילה הוטב לאחר הניתוח בליל אמש. "לשמחתנו לא תהיינה השלכות בריאותיות או תפקודיות בעתיד", אמרה ד"ר לבנה סיני, מנהלת יחידת אישפוז פעוטות בבית החולים קפלן ברחובות. "זאת לאור העובדה שהתינוק הובא באופן מיידי לאחר החיתוך לחדר המיון בבית החולים. וכן הניתוח המהיר שעבר מייד עם הגיעו".

גורמים בבית החולים סיפרו לוואלה! חדשות כי "ישנם מקרים לא מעטים בהם מגיעים פעוטות מיד לאחר ברית המילה עם חתכים קטנים או לצרכי תיקון, אך המקרה הזה הוא חריג בשל חיתוך עמוק ורחב בשק האשכים שלא אופייני למקרים שכאלו". לדברי הגורמים, "אם הם לא היו מגיעים בזמן יכול להיות שהיו לכך השלכות בעתיד". התינוק מקבל המשך טיפול אנטיביוטי.

התינוק בן השמונה ימים נפצע באורח קשה בברית מילה שנערכה בבית משפחתו ביבנה. התינוק הובהל לבית החולים קפלן ברחובות כששק האשכים שלו קרוע והוא מדמם. אסמרה מולה, אמו של התינוק, סיפרה כי כאשר "המוהל החל בתהליך הברית, לפתע ראינו דם רב והוא אמר בבהלה שצריך דחוף לנסוע לבית החולים". התינוק הובהל במכוניתו של המוהל לחדר מיון הילדים בבית החולים, ונותח באופן מיידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully