וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'וב החדש של חיים רמון: יו"ר לייפווייב

פז וייסמן

16.9.2009 / 14:15

השר לשעבר התמנה ליו"ר חברת המכשור הרפואי בעקבות פנייתו של מנכ"ל החברה ד"ר מישל אפרגן לרמון לקבל עליו את התפקיד

חיים רמון, אשר כיהן עד לאחרונה כמשנה לראש הממשלה ובעבר כשר משפטים, שר פנים ושר הבריאות, התמנה ליו"ר חברת לייפווייב. מינוי זה התממש בעקבות פנייתו של מנכ"ל החברה ויו"ר הדירקטוריון ד"ר מישל אפרגן לרמון לקבל עליו את התפקיד. שלושה שבועות לאחר שפרש רמון מהחיים הפוליטיים, בסוף חודש יוני, מונה לדירקטור במפעלים הפטרוכימיים מטעם כתר. רמון מונה כיועץ מיוחד ליו"ר קבוצת כתר, סמי סגול, וייצג את קבוצת כתר בדירקטוריונים ציבוריים. כמו כן מונה רמון גם לדירקטור בחברת ביטוח ישיר

חברת לייפווייב פועלת בתחום פיתוח מכשור רפואי חדשני לריפוי פצעים כרוניים. לאחר עבודה מרוכזת, אשר התמקדה בתחום הקליני, המחקרי ובתחום יצירת נכסי קניין רוחני, עומדת החברה בפני צומת דרכים אסטרטגי. מינויו של חיים רמון ליו"ר הדירקטוריון ייצור מומנטום אשר יוסיף לחברה חיזוק משמעותי הן ביצירת מוניטין והן מבחינת יכולותיו וניסיונו בתחום המערכתי כשר בריאות לשעבר. כישוריו של רמון יהיו לעזר רב בניהול מגעים בינלאומיים אל מול חברות רב-לאומיות בתחום הביומד, כמו גם בקידום הפעילות מול רשויות הבריאות ברחבי העולם (החזרי שיפוי).

מנכ"ל החברה, ד"ר מישל אפרגן, אשר כיהן בשנתיים האחרונות כיו"ר החברה מסר: "אני מברך על היענותו של חיים רמון להצעתי לקבל עליו את תפקיד יו"ר החברה. לרמון יכולות מוכחות בקבלת החלטות אסטרטגיות עם יכולות מובהקות לראייה ארוכת טווח. עם מינויו, נשלב כוחות ואוכל להקדיש את זמני לניהול החברה וליישום ממוקד של התכנית האסטרטגית".

חיים רמון מסר: "הסכמתי להיענות לפנייתו של ד"ר מישל אפרגן ולשמש כיו"ר החברה לאחר השלמת הגיוס המוצלח באמצעות תשקיף מדף המאפשר לחברה ביצוע תכנית העבודה לשנתיים הקרובות הכוללות פיתוח המוצר וקידום המהלך לאישור ה-FDA. בתום בדיקה מעמיקה ומקיפה עם גורמים רפואיים בארץ ובחו"ל לגבי יעילותו של מכשיר ה-BST ולאחר התרשמותי מהניהול המקצועי, עם תוכנית עבודה ממוקדת, נוכחתי לדעת כי מדובר בחברה עם טכנולוגיה מבטיחה המאפשרת הצלת חיים לחולים כרוניים קשים. הפצתה תביא לשיפור מערך הבריאות ואיכות חייהם של מיליוני חולים ברחבי העולם בתחום רפואת הפצעים המשווע לטכנולוגיות טיפוליות חדשניות. אני מאמין שהצטרפותי בשלב זה לחברה תקדם מגעים עם חברות רב לאומיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully