וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעלל מינית באשתו ונשלח ל-4 שנות מאסר

גלעד גרוסמן

16.9.2009 / 11:42

על פי כתב האישום, הבעל הכריח את אשתו לשתות אלכוהול ולאחר מכן צילם אותה בעירום ואנס אותה במשך כמה שעות. השופטים: "העונש בעסקת הטיעון קל מידי"

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר הבוקר (רביעי) היום ארבע שנות מאסר על תושב בת ים שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בביצוע מעשה סדום, ניסיון אונס ותקיפה של אשתו לשעבר. לפני כשנה, כשהיה שיכור, הכריח הנאשם את אשתו להצטלם בעירום ולאחר מכן אילץ אותה לבצע בו מין אוראלי וניסה לאנוס אותה.

על פי כתב האישום המתוקן שהוגש נגדו, הנאשם שהיה יחד עם אשתו בדירתם, דרש ממנה להחזיר לו כסף שלקחה כדי למנוע ממנו לקנות משקאות משכרים. בהמשך, דרש ממנה לשתות עמו וודקה, וכשסירבה ניסה להכריח אותה לעשות כן כשהוא מכה אותה בראשה.

לאחר שהצליח לשכנע אותה לשתות יין, דרש ממנה להתפשט ולהצטלם בעירום בתנוחות שונות. האישה, שפחדה מבעלה האלים, עשתה כדבריו. הוא צילם אותה בעירום, ואז, במשך כמה שעות תקף אותה מינית. תחילה דרש ממנה לבצע בו מין אוראלי, ואז ניסה לאנוס אותה ולבצע בה מעשה סדום.

"מדובר פגיעה פיזית ונפשית"

התביעה הסכימה לחתום עמו על הסדר טיעון, בין השאר מכיוון שהיה מדובר באירוע חד פעמי במהלך 27 שנות נישואיהם של בני הזוג. התובעת ביקשה מבית המשפט לגזור על הנאשם ארבע שנות מאסר, ואילו עורך דינו של הנאשם, ניר רהט מהסנגוריה הציבורית, ביקש עונש של עד שנתיים מאסר. "המעשים המיוחסים לנאשם חמורים ביותר, על פי כל אמת מידה. הם החלו בפרץ של אלימות כלפי המתלוננת, אשר סירבה לחבור לנאשם בשתיית משקאות אלכוהוליים, ונמשכה בביצוע תקיפה מינית מסוגים שונים, וזאת במשך מספר שעות", כתבו השופטים בגזר הדין.

"אין ספק כי מדובר בפגיעה קשה ביותר במתלוננת, פיזית ונפשית, והנאשם לא הסתפק בכך אלא שדרש ממנה להצטלם בעירום בתנוחות שונות, ובכך פגע גם בכבודה". השופטים הוסיפו כי לדעתם התביעה הסכימה לעונש קל, אולם אמצו לבסוף את הסדר הטיעון וגזרו על הנאשם ארבע שנות מאסר בפועל ושנתיים מאסר על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully