וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ דיסני: "עקפנו את ערוץ הילדים"

אופיר בר-זהר

16.9.2009 / 7:21

מנתוני טלגאל עולה כי דיסני עקף את המתחרים בטבלת הרייטינג ביום בו הושק. ערוץ הילדים: "יומיים אחרי ההשקה, הוא חזר לנתונים הרגילים"

ערוץ דיסני החדש, שהושק בישראל לפני כשבוע, עקף בטבלת הרייטינג את כל ערוצי הילדים בישראל ביום ההשקה - כך מסרו אתמול גורמים בערוץ. "הערוץ קבע שיא צפייה ודורג כערוץ הילדים מספר 1 בקרב כל הקבוצות הדמוגרפיות הרלוונטיות בגילאי 4-18", אמרו בערוץ.

לפי נתוני חברת מדידת הרייטינג טלגאל, הקרנת הבכורה של הסדרה ?ג'ונאס' בערוץ השיגה נתח צפייה (share) של 15.9% ודורגה במקום הראשון בשעת הקרנתה בין קבוצות גילאי מפתח. הסרט "תוכנית להגנת נסיכות", דורג במקום הראשון בין ערוצי הילדים בקרב רוב הקבוצות הדמוגרפיות הרלוונטיות, והשיג נתח ממוצע של 20.8%.

מנכ"ל ערוץ דיסני בישראל, תמי לנדסמן: "נתוני הצפייה המרשימים של השקת ערוץ דיסני בישראל מחזקים את המשיכה האוניברסלית לתכנים שלנו. התוכניות שלנו בערוץ דיסני משקפות את חייו של הקהל הצעיר הצופה בנו. ההצלחה תהווה בסיס מצוין לצמיחה בחודשים הקרובים".

גורמים בשוק אמרו הנתונים שדיסני מציגה אינם מהווים שיא צפייה לכלל ערוצי הילדים בישראל, ולכל היותר מדובר בנתוני שיא לערוץ. מערוץ הילדים נמסר כי "מיד לאחר היומיים הראשונים של ההשקה המאסיבית, חזרו ערכי הצפייה של דיסני למקום שבו היו באופן קבוע לפני כן. הצלחת ערוץ טלוויזיה נמדדת לאורך זמן וערוץ הילדים בטוח ביכולתו להמשיך ולהוביל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully