וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם יצאה מהבית והילד נפל מהקומה הרביעית

נעמה טלמור

15.9.2009 / 20:55

ילד בן שש מלוד, שהושאר בבית עם אחותו בת השבע, נפל מביתם שבקומה הרביעית ונפצע באורח בינוני. המשטרה צפויה לחקור את האם בחשד לרשלנות

משטרת מרחב השפלה פתחה הערב (שלישי) בחקירה בעקבות נפילתו של ילד בן שש מהקומה הרביעית בבניין מגורים בשכונת רמת אשכול בלוד. צוות של מגן דוד אדום ממרחב איילון פינה את הילד במצב בינוני לבית החולים אסף הרופא בצריפין. מחקירה ראשונית עולה כי הילד הושאר בבית על ידי אימו עם אחותו בת השבע. המשטרה צפויה לחקור את האם בחשד לרשלנות.

לפני כשלושה חודשים נעצר תושב חולון בחשד שהזניח את בתו בת השש, כשהשאיר אותה לבדה בבית ללא מפתח. שכנים ששמעו את הילדה בוכה הזעיקו את המשטרה. השוטרים שהגיעו למקום גילו כי הילדה טיפסה על שיש המטבח, שברה את הכיריים, וגרמה לדליפת גז. צוות כיבוי שפרץ לדירה חילץ את הילדה, והאב, ששב לבית מעבודתו כעבור שעה, נעצר לחקירה.

לפני כארבעה חודשים נמצא פעוט בן שנתיים כשהוא מסתובב עירום וללא השגחה ברחוב הפלמ"ח באזור. מתפללים שיצאו מבית הכנסת הנמצא ברחוב הבחינו בתינוק ומיהרו להזעיק את המשטרה. השוטרים המופתעים לקחו את התינוק להשגחה בתחנת המשטרה ולאחר זמן קצר הוא הועבר לטיפול רשויות הרווחה בעיר. אביו עוכב לחקירה בתחנת מרחב איילון וטען בחקירתו כי חשב שרעייתו, שיצאה מהבית בשעות הבוקר, לקחה עמה את הילד. האב עוכב לחקירה בחשד להזנחת קטין.

  • עוד באותו נושא:
  • רשלנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully