וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המספרים הזוכים בהגרלת הלוטו הם......

15.9.2009 / 19:08

שגעת הלוטו מגיעה לשיא פעם נוספת. אחרי 18 הגרלות ללא זוכה ועם פרס ענק של 80 מיליון שקל, המנחה עירית ענבי מספרת שברחוב מבקשים ממנה שתוציא כבר את המספרים המנצחים

80 מיליון שקלים ממתינים בכספות מפעל הפיס לזוכה שיגרוף את הפרס הגדול ביותר בישראל אי פעם. כבר חודשיים, מאז אמצע חודש יולי, שלא נמצא זוכה בפרס הראשון בלוטו ובדאבל לוטו, למרות שיאים חסרי תקדים בכמות הטורים והטפסים שמולאו ונשלחו למפעל הפיס. בהגרלת הלוטו שתיערך היום (שלישי), יעמוד הפרס הראשון בלוטו על 40 מיליון שקלים ובדאבל לוטו - 80 מיליון.

המנחה הוותיקה של הגרלות הפיס, עירית ענבי, מנוסה במעמדים האלה, אבל גם היא תתרגש הערב כשתלחץ על הכפתור. "אני הכי מתרגשת ברגע שזה מתחיל, בכל פעם מחדש. אבל הערב, עם כל ההמולה, זה משהו אחר", סיפרה ענבי. "גם אני מילאתי כרטיס, ואם אזכה אהיה בהלם כמו כולם. לכן, אני משתדלת לא לזכור מה מילאתי כדי לא לחטוף שוק באמצע שידור ההגרלה."

"זה מטורף. כשאני יורדת לפגישה, מסתובבת עם הכלבה ברחוב או נוסעת במכונית, צועקים לי כל הזמן שאני אוציא כבר את המספרים הזוכים. יש לי רק עצה אחת, קחו את זה בפרופורציות ותשמרו על שפיות".

"קניתי כרטיסים במאות שקלים", סיפר לוואלה! חדשות יונתן מתל אביב. "אני לא ממלא כמעט אף פעם, אבל אם כבר אז כבר. בינינו, עכשיו, לפני ההגרלה, זה הזמן הכי כיפי כי אפשר לפנטז. הרי מחר בבוקר כנראה שאזרוק את הכרטיסים לפח".

"לי יש סוג של שיטה", סיפר עומר, קונה אחר. "אני מסמן מספרים עוקבים. זה לא משנה בכלל מבחינה סטטיסטית, לכל קבוצת מספרים יש אותו סיכוי. אבל ככה, אם כבר אזכה, כנראה שלא אצטרך להתחלק עם אחרים. כי מה הסיכויים שעוד מישהו סימן 1,2,3,4,5,6?"

ואם גם אתם מתפתים למלא הערב כרטיס ולהרגיש מיליונרים לכמה שעות, כדאי שתזכרו שסיכויי הזכייה במשחק ירדו פלאים - כאשר כעת מחויבים המשתתפים לנחש במדויק 6 מספרים מתוך 37 שעולים בגורל, אך גם "מספר חזק" תואם עבור כל טור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully