וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

BMI מצמצמת הפעילות בקו ת"א-לונדון

זוהר בלומנקרנץ

15.9.2009 / 15:40

המשבר והתחרות הכריעו את בריטיש מידלנד: החברה האנגלית הודיעה כי תבטל את טיסות הסופ"ש מתל אביב ללונדון

חברת התעופה bmi תפסיק בראשונה הפעלתן של שתי טיסות יומיות בסופי שבוע לישראל ומצמצמת את מספר טיסותיה לישראל - כך נודע ל-TheMarker. חברת התעופה הבריטית תקטין ל-12 את מספר טיסותיה השבועי בקו נתב"ג לונדון, בגלל התחרות החריפה וירידת הנוסעים הצפויה עם המעבר ללוח טיסות חורף. זאת ע"י הפעלה טיסה יומית אחת - במקום שתי טיסות, בימי שישי ושבת.

זו חברת התעופה האירופאית הראשונה אשר מקטינה את מספר תדירות טיסותיה לישראל בעונת החורף הקרובה, בגלל חוסר כדאיות כלכלית והיא תתבצע מנובמבר הקרוב ותימשך עד מרס 2010. כיום מפעילה החברה שתי טיסות ליום 14 - טיסות לשבוע בקו.

חברת bmi החלה את טיסותיה לישראל במרס 2008 עם בטיסה אחת ליום, במטוס קטן יחסית מדגם איירבוס A-319. לקראת עונת נסיעות הקיץ השנה הכפילה את מספר טיסותיה השבועי לשתי טיסות ביום ואף החליפה את מטוסה לגדול יותר מדגם איירבוס A-330.

המהלך הביא להחרפתה של התחרות בקו ללונדון ולהוזלה משמעותית של מחיר כרטיסי הטיסה, גם בשיא עונת נסיעות הקיץ השנה. עתה נאלצת החברה הבריטית לצמצם את מספר הטיסות ארצה.

מנכ"ל bmi בישראל, סבסטיאן ויינשטיין אמר בתגובה: "bmi החליטה להתאים את היצע הקיבולת שלה בקו ללונדון הית'רו לרמת הביקוש הצפויה בין נובמבר 2009 למרס 2010. עם זאת, היה חשוב לנו לשמור את המוצר העסקי המושלם ולהציע ללקוחותינו טיסות בכל ימי השבוע. הצמצום בקיבולות הינו מזערי והוא מתבטא בהפעלת טיסה אחת ביום שישי ובשבת, במקום שתי טיסות ליום".

  • עוד באותו נושא:
  • bmi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully