וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן מזרים דם חדש למנגנוני הביטחון

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

15.9.2009 / 15:26

יו"ר הרשות הפלסטינית החליט להוריד את הגיל הממוצע במערכת הביטחון הפלסטינית ויבצע סבב מינויים נרחב בגדה. עם זאת, לא מעט בכירים יישארו בתפקידם

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן מתכוון לבצע בימים הקרובים שורה של חילופי תפקידים בקרב מפקדי מנגנוני הביטחון. מקורות בכירים ברשות הפלסטינית מסרו אחר הצהרים (שלישי) לאתר המזוהה עם ארגון פתח כי בין השאר מתכוון אבו מאזן להחליף את מפקדי מנגנוני הביטחון המסכל, המודיעין הכללי והמודיעין הצבאי. הסיבה, לדבריהם, היא ניסיון להזרים דם חדש וצעיר לדרג הפיקוד הבכיר ולחזק את מנגנוני הביטחון בגדה.

המקורות העריכו כי מפקד המודיעין הצבאי, הגנרל מאג'ד פרג', ימונה למפקד המודיעין הכללי וכי הגנרל זיאד אל-משהראווי ימונה למפקד המודיעין הצבאי במקומו. בנוסף העריכו כי הגנרל זכריא מוסלח ימונה למפקד מנגנון הביטחון המסכל, וזאת לאחר שלפני מספר ימים מונה הגנרל יוסוף עיסא לסגן מפקד מנגנון זה.

עוד דווח כי אבו מאזן מתכוון להאריך את כהונתו של הגנרל ד'יאב אל-עלי כמפקד מנגנון הביטחון הלאומי, הנחשב כרמטכ"ל הצבא הפלסטיני בגדה המערבית, בשנה נוספת. לדברי המקורות, חאזם עטאללה צפוי להמשיך בתפקידו כמפכ"ל המשטרה הפלסטינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully