וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם שליט: "ראש השנה הרביעי שגלעד בשבי"

ראש הממשלה נועד עם נעם ואביבה שליט ועדכן אותם בהתקדמות המגעים לשחרור בנם. "הבענו בפני רה"מ את אי הנחת שלנו, אין לנו סיבה להיות אופטימיים, אין במה להיאחז"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: ענת ברק, קריינות: אילן שליג)

נעם ואביבה שליט נועדו היום בצהריים (שלישי) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ודנו עמו בנושא שחרור בנם גלעד. "אין לנו סיבה להיות אופטימיים, אין במה להיאחז", אמר נעם בצאתו מהפגישה לוואלה! חדשות. "ראש הממשלה הדגיש ואשרר את מחויבותו לשחרור גלעד, אנחנו הבענו בפני ראש הממשלה את אי הנחת שלנו מכך שזה ערב ראש השנה הרביעי של גלעד בשבי", הוסיף. נעם סרב לפרט מה עלה בשיחה עם ראש הממשלה.

בתוך כך, מחר צפויה להתקיים הפגנה למען שחרורו של גלעד שליט משני צדי הגדר ברצועת עזה, בכותרת "שחררו את גלעד, שחררו אסירים, כל אסיר זכאי לקשר עם משפחתו". יואל מרשק, ראש אגף המשימות של התנועה הקיבוצית, סיפר לוואלה! חדשות כי מדובר בפעם הראשונה בה אישר צה"ל הפגנה כה קרוב לגדר. לדבריו, בצד הישראלי צפויה להופיע הזמרת אחינועם ניני, בעוד בצד הפלסטיני יתכנסו משפחות של מאות אסירי חמאס.

בסיום ההפגנה, תעביר המשפחה לרצועה חבילה שהכינה לגלעד. מהצד השני, צפויות להגיע כ-100 חבילות לאסירי חמאס שאינם מורשים לקבל חבילות ודבר דואר ממשפחותיהם ברצועה. לדברי מרשק, המארגנים מחכים לאישור ממשלת ישראל להעברת החבילות.

חמאס לא מבטיח להעביר החבילה

בכיר בחמאס אמר הבוקר כי הוא מסופק אם חמאס יסכים להעביר לחייל החטוף גלעד שליט את חבילת החג ששלחו לו הוריו, מחשש שישראל תנסה להחביא בה אמצעים טכנולוגיים לאיתור שליט. סגן השר לענייני אסירים בממשלת חמאס ברצועת עזה, מוחמד אל-כתרי, אמר לערוץ טלוויזיה אירני כי "אין ספק שהדבר מסוכן מאוד, בעיקר משום שישראל עושה שימוש באמצעים הטכנולוגים החדישים ביותר כדי לאתר את שליט".

משפחת שליט הכינה אתמול את החבילה המיוחדת לגלעד לרגל ראש השנה. בחבילה, הניחה המשפחה מספר פריטים אישיים, כמה חפצים לחג וכן נוסח תפילה לשנה החדשה. ביום חמישי הקרוב צפויה החבילה להגיע לרצועת עזה, שם תימסר לעיתונאי עזתי המקורב לחמאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully